חברת הוט פותחת החל מהיום (ה', 07.02.08) את כל הערוצים (כולל ערוצי הספורט והאינטראקטיב) לכל מנוייה, למשך ארבעה ימים. זאת על-מנת לצמצם לחץ במוקדי שירות הלקוחות.
הלחץ צפוי בשל איחוד שבע מערכות הבילינג (מערכות התימחור של הלקוחות) למערכת חדשה ומתקדמת אחת. פניות לקוחות למוקדי השירות ייענו בימים אלה, אך במתכונת מצומצמת מהרגיל.
איחוד מערכות החיוב למערכת אחת יאפשר סינרגיה בין כל השירותים - טלוויזיה, אינטרנט וטלפוניה. בהוט אומרים כי איחוד מערכות הבילינג נועד למנוע בעיות בזיהוי הלקוח, להגביר את זמינות המידע, לאחד את תהליכי העבודה ולמנוע נפילה של לקוחות 'בין הכיסאות' המתאפיין בעיקר בזמן מעברי דירה.
איחוד מערכות הבילינג יתבצע בשלושה מקטעים בשל מורכבותו. הראשון שבהם יוצא לדרך השבוע, וכולל את איחוד מערכות החיוב של תבל לחברת הוט. לאחר שמהלך זה יושלם ויופקו הלקחים יאוחדו בהדרגה גם המערכות של ערוצי זהב ומתב.
עלות המהלך מוערכת ב-10 מיליון דולרים, סכום הכולל את תשתית המערכת החדשה מבית convergence, ואת ההשקעות הפנימיות שנעשו בתוך הארגון.