|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

תלמה בקמפיין חדש לשוגי כוכבים

- הודעה מטעם תלמה
18/02/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: מיכל שלום  |    |  יפה אפרתי יח"צ

תלמה מבית יוניליוור משיקה קמפיין למוצר הדגנים לילדים שוגי כוכבים הפונה לאמהות. בקמפיין הושקעו כ-2 מיליון שקלים.

שוגי כוכבים אשר פותח בהתאם לעקרונות הויטאליטי של יוניליוור, מציע דגנים לילדים עשירים בסיבים תזונתיים, מכילים דגנים מלאים בכל כוכב ובמתיקות מעודנת, כל זאת תוך שמירה על הטעם האהוב על הילדים.

שוגי כוכבים, הושק ביוני 2007 וזכה להצלחה רבה. היום מהווים דגני שוגי כוכבים 30% מכלל דגני שוגי והביאו לגידול באחוז החדירה של תחום דגני הילדים.

הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, פונה ישירות אל קהל האמהות ומציע להן פתרון לקושי המוכר כמעט לכל אמא: הרצון לתת לילדים מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים בטעם שילדים ירצו לאכול.

סרטון הפרסומות מציג אמא וילד במטבח. כשהילד מבקש מאמו שוגי כוכבים היא נותנת לו את הדגנים ופונה לקהל האמהות ומסבירה באנגלית מעורבת בעברית (כדי שהילד לא יבין) את יתרונות המוצר.

רוני בהט, מנהלת שיווק דגני תלמה ביוניליוור ישראל: "שוגי כוכבים פותח בהתאם לאסטרטגיית הויטאליטי (חיוניות) של יוניליוור, המחייבים את החברה לפתח מוצרים העומדים בסטנדרטים שנקבעו על-ידי ארגון הבריאות הבינלאומי (WHO) ומתמודדים עם רמות של סוכר, נתרן (מלח( סיבים תזונתיים וסוגי הדגנים המרכיבים את המוצר. שוגי כוכבים מציע לקהל האמהות ולילדים, דגנים בעלי ערכים תזונתיים גבוהים, עשירים בסיבים תזונתיים, מדגנים מלאים, במתיקות מעודנת ולא פחות חשוב - בטעם שילדים אוהבים.בזכות טעמם האהוב, נחסך מהאמהות הויכוח עם הילדים והצורך בשכנועם להעדיף מוצר זה בשל יתרונותיו התזונתיים".

קמפיין הטלוויזיה ילווה בקמפיין באנרים באינטרנט אשר יפנה לעמוד מידע אודות המוצר ויתרונותיו.

שוק דגני הבוקר - רקע:

שוק דגני הבוקר מוערך בכ-550 מילון שקלים בשנה, מתוכם מחזיקה תלמה בכ-60% נתח שוק. הקטגוריה צומחת ב-10% מדי שנה. תחום דגני הילדים והמשפחה מהווה 50% ממכירות הקטגוריה. שוק דגני הילדים והנוער נאמד בכ-240 מיליון שקל בשנה, מתוכם תופסת תלמה נתח שוק של 59%. מותג שוגי, אחד המותגים המובילים את קטגורית דגני הבוקר לילדים עם נתח שוק של 11% (נילסן, כספי, דצמבר 2007).

מסקרים שערכה יוניליוור עולה כי 8 מתוך 10 ילדים צורכים שוגי באופן קבוע. המותג נהנה מ-99% מודעות נעזרת ו-50% מודעות בלתי נעזרת. מדובר ברמת מודעות בלתי נעזרת מהגבוהות ביותר מבין מותגי דגני הילדים. בעיני הילדים נתפס שוגי כטעים, כיפי ומהנה לאכילה, ונחשב מדליק ואהוב יותר מדגנים אחרים.

תאריך:  18/02/2008   |   עודכן:  18/02/2008
מיכל שלום
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אתר אלפא, אתר ההיכרויות הסגור הראשון למנהלים ובכירים, עולה בימים אלה בקמפיין פרסום הכולל מודעות בעיתונות הכלכלית ובאינטרנט.
18/02/2008  |  גלית פריד  |   הודעות כלליות
חברת TNT, אופנה לצעירים, משיקה בימים אלו את קולקציית אביב-קיץ 2008. את הקמפיין ילוו 18 צעירים וצעירות.
עובד דבי, 41, מי שכיהן עד לאחרונה כראש אגף כלכלה ותקציבים ברשות שדות התעופה, מונה לסמנכ"ל כספים בדליה אנרגיות. דליה אנרגיות, בבעלות משותפת של משק אנרגיה בע"מ, חברת חירם אפסילון וקרן תשתיות ישראל (IIF), עתידה להקים את אחת מתחנות הכוח הפרטיות הגדולות בישראל.
18/02/2008  |  דן מוזס   |   הודעות כלליות
האקדמית תל אביב יפו עולה בקמפיין פרסומי חדש שממשיך ותומך באסטרטגיית השיווק שנתמכת בסיסמא "אל תיכנע לבינוניות".
18/02/2008  |  רוני הרש  |   הודעות כלליות
הבנק הבינלאומי ממשיך לחדש עם שני מוצרים יצירתיים: האחד בתחום ההלוואות - הלוואה מתגלגלת, והשני בתחום ההשקעות- פיקדון עם סוף טוב.
18/02/2008  |  דפנה צוקר  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il