דיזל ישראל, בבעלות קבוצת אירני ומתי פולק, מעלה קמפיין פרסום לעונת הקיץ הקרובה בהיקף של 300,000 דולר.
הקמפיין החדש של דיזל מדמה עולם שבו הזמן קצר, אפילו קצר מאד.
קונספט הקמפיין: "אל תבזבזו זמן בהרהורים ומחשבות, קחו את המסלול המהיר של החיים, למען השם. פאסט פוד, ספיד דייטינג, אינסטנט מסג'ינג, החיים במאה ה-21 הם ההאצה האולטימטיבית של הכול. כמו אישה המחתלת את תינוקה תוף כדי ריצה, או זוג בביקור במוזיאון שמצלם תוך כדי ריצה, נשים המורחות אודם תוך כדי ריצה ועוד סצנות יומיומית.
הקמפיין "לחיות מהר" צולם בלוס אנג'לס ועוצב על-ידי ווילברט דאס והצוות הקריאטיבי של דיזל, בשיתוף עם חברת הפרסום הצרפתית "מרסל".