|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
עאידה תומא סלימאן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

דממה מעיקה

תוקפנות של שותפה בממשלת ישראל - השבוע הפגינה הפטריוטית הפלשתינית הגאה, מופע אימים מבזה ופוגעני מופע בריוני ואלים מילולית
30/05/2022  |   עמנואל בן-סבו   |   יומני בלוגרים   |   כנסת 24   |   תגובות

"נבלה", "בוגד בעמו", "משת"פ", אלו הכינויים בהם כינתה חברת כנסת ישראלית בוועדת החינוך את אחיה, הערבי, אשר כל חטאו הוא היותו פטריוט של מדינת ישראל, אוהב המדינה, משרת בצבא, מכבד סמליה ומפריך את שקרי התועמלנית וחבריה המבאישים את ריחה של מדינת העם היהודי, מדינת ישראל הדמוקרטית והשוויונית בעולם.

משהו לא טוב עובר על ח"כ עאידה תומא סלימאן, פטריוטית פלשתינית, הנהנת ממשכורת נכבדה מהמדינה בה היא חיה, מדינת ישראל, מדינה יהודית דמוקרטית. עוד לפני שגעגועיה לפלשתין אהובתה היו לחם חוקה, נשמת אפה, ובבת עיניה, עסקה סלימאן בקידום חוקים להגנה על נשים בכלל ונשים ערביות בפרט, ובהן אותן נשים הנרצחות על חרפת כבוד המשפחה.

סלימאן, המשתייכת לתנועת חד"ש, כמו ראש מפלגתה, איימן עודה, וחביב התקשורת הישראלית, אחמד טיבי, הפכה לסמן קיצוני, סמן של פלגנות, בדלנות, הלוחמת בידיים חשופות נגד השתלבות ערביי ישראל במדינת ישראל. במופעי הבריונות המילוליים המתרבים שלה ושל חבריה, היא תוקפת מילולית ובאגרסיביות את מי שלא מסכים עם דעתה ואף מנתקת ראיונות באמצע התרחשותן כשהמראיינת או המראיין מעזים לחלוק על דעותיה הקיצוניות.

סלימאן, סילקה לא מכבר, במופע בריוני ואלים מילולית, תוך תיאטרליות מוחצנת, את מיכאל פואה אשר הגיע לוועדה לשתף במחקר שהמכון שלו ערך בסוגיית האלימות כנגד נשים. פואה, סולק בחמת זעם וצרחות מטרידות מהוועדה לקידום מעמד האישה על שהעז להסיר את המסכה מעל הנתונים הקשים במגזר הערבי וסלימאן מיהרה להאשימו בלא פחות מגזענות, תוך שהיא דורשת לסלקו מהוועדה ואף זועמת על הסדרנים המנומסים מידי לטעמה.

השבוע הפגינה הפטריוטית הפלשתינית הגאה, מופע אימים מבזה ופוגעני, כאשר בוועדת החינוך השתיקה ללא הרף ובגסות רוח, באדנות, ביהירות ובהתנשאות את יוסף חדד, פטריוט ערבי ישראלי גאה, מכבד סמלי המדינה, אשר שירת בצה"ל, ומסביר לאומי מבוקש בעולם, המפריך מכל וכל את עלילות הדם והשקרים שמפיצים סלימאן וחבריה כנגד המדינה היהודית הדמוקרטית. במקום בו סלימאן וחבריה מפזרים בואש, יוסף חדד מפזר בושם מטהר אוויר, והדבר לצנינים בעיני הפטריוטית הפלשתינית. יוסף חדד מחורר עד היסוד את הנרטיבים השקריים ועלילות האפרטהייד המדומה, והדבר גורם לפטריוטית הפלשתינית להתקפת זעם.

ומה עושה הפטריוטית הפלשתינית עם האמת אותה מטיח בה יוסף חדד הפטריוט הערבי ישראלי? מחרפת, מנאצת, מגדפת, צורחת וצווחת, "נבלה". היא מכנה את בן העם הערבי הגאה במדינתו, "בוגד בעמו" היא צווחת כנגד מי שמניף בגאון את דגל ישראל בעולם, אל מול סלימאן וחבריה המתעטפים בדגלי מדינתה האהובה, פלשתין. משת"פ, היא גוערת בו בזעם בלתי נשלט, ולתחושתו היא מתירה בכך למעשה את דמו. האיומים הקשים על חייו לא אחרו להגיע. קללות, נאצות, האשמות ואיומים על הדרך בה יומת נשלחו ומילאו את תיבת הדואר של יוסף חדד.

לא להאמין, סלימאן בוועדת החינוך אשר נושאה היה: "חופש הביטוי ההסתה והאלימות בקמפוסים", ניסתה רק להשתיק את קולו החשוב של יוסף חדד, הפטריוט הישראלי. לדאבון הלב, במציאות המתבקשת, מול חבורה זועמת זו, היה ראוי שראשי הוועדות ירסנו את הבריונות המתפרצת, יגנו על אורחי הוועדות מפני התוקפנות, יגנו על ח"כית מהקואליציה, המכונה "חלאת אדם", אך שרידות הממשלה חשובה יותר, הס פן תעיר.

ואכן ההשתוללות והבריונות המילולית של חלק מהח"כים ברשימה המשותפת, עלתה קומה, הם חשים פרח מוגן על-ידי הממשלה אשר לא תעז לצייץ נגדם, אחרת הם יעשו מעשה זועבי ולא יתמכו בשרידותה. "ובימים ההם אין מלך בישראל איש הישר בעיניו ייעשה", הבריונות והצעקות, התוקפנות המילולית ותחושת ההפקרות בשיח האלים הם עוד תוצאה מהטירוף שאחז בהנהגה הישראלית, תמות נפשי עם הכיסא.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  30/05/2022   |   עודכן:  30/05/2022
עמנואל בן-סבו
+"אי הארכת תקנות שעת חירום תשלול זכויות ממתנחלים"
19:38 30/05/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
משרד המשפטים מתריע כי אם לא ניתן יהיה לאשר בכנסת הארכה של תוקף התקנות לשעת חירום הצפוי לפוג בעוד כחודש לא ניתן יהיה לאכוף ביו"ש עבירות פליליות שבוצעו בישראל ותושבי יו"ש לא יהיו זכאים לביטוח בריאות ולחברות בלשכת עורכי הדין
החשש: יישובי יו"ש יהפכו למקלט לעבריינים [צילום: נאסר אישתיה, AP]
+הקואליציה ממתינה למוצא פי רע"ם בעניין תקנות יו"ש
17:46 30/05/22  |  עידן יוסף
ראשי סיעות הקואליציה בכנסת נפגשו לדון בשאלה, האם רע״ם תתמוך בחוק תקנות יו״ש שמוביל שר המשפטים גדעון סער ואמור לעלות היום להצבעה. האופוזיציה כבר הביעה התנגדותה לכל חוק של הממשלה. בקואליציה שוב מחכים להחלטת רע"ם בניסיון לגבש רוב.

אם לא יעבור החוק עד סוף יוני לא ניתן יהיה לכלוא אסירים ביטחוניים במדינה ויהיה צורך להקים עבורם מתקני כליאה ביו"ש. ח"כ ווליד טאהא מסר לראשי סיעות הקואליציה כי רע״ם טרם החליטה.
+ביטון: פניי לשלום, מיכאלי מחריפה את המשבר
17:26 30/05/22  |  עידן יוסף
ח"כ מיכאל ביטון בטוויטר: "ראש הממשלה פנה אלי וביקש ממני לטפל אישית בנושא הפגיעה באוכלוסיות המוחלשות ברפורמה בתחבורה הציבורית. בעוד פניי לשלום, שרת התחבורה מחריפה את המשבר. צר לי על כך. אני סומך על ראש הממשלה ושר האוצר שיביאו את התוצאה הרצויה. נתראה בעוד שבועיים".
[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+סיעות הימין באופוזיציה: התנגדות לכל חוק ממשלתי
16:53 30/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שידור חי מהכנסת
בישיבה שקיימו ראשי המפלגות בימין הוחלט על התנגדות גורפת לכל חוק של הקואליציה במטרה להפיל אותה מיד  ▪  דרעי: "על כל חוק אחד טוב שניתן להם נקבל 100 חוקים מסוכנים"  ▪  סמוטריץ: "הממשלה לא ציונית ולא לגיטימית. ננהג במדיניות של אפס שיתוף פעולה ומקסימום מאמץ להפלתה"
נתניהו בישיבת הסיעה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+מיכאלי: הרפורמה בתחבורה הציבורית סגורה וחתומה
15:10 30/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שרת התחבורה הודיעה כי לא תיכנע לדרישת יו"ר ועדת הכלכלה מיכאל ביטון ולא תקפיא את רפורמת "דרך שווה" להאחדת תעריפי התחבורה הציבורית  ▪  מיכאלי מתנגדת לפשרה שמקדמת לשכת ראש הממשלה: "הרפורמה יצאה לדרך ותיכנס לתוקף ב-1 באוגוסט"  ▪  ביטון משעה את העיצומים
מיכאלי. לא מתקפלת [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+עורכי דין תובעים עסקים כ'דמי חסות' - כדי להימנע מתביעה ייצוגית
14:12 30/05/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך מזהירים בנשיאות המגזר העסקי, בוועדת העבודה והרווחה שדנה על קנסות ותביעות בנושא הנגשת עסקים  ▪  אפרת רייטן-מרום: אנו מבצעים למעשה רפורמה שמשנה את המצב מיסודו - חובה לאוזן קשבת ומתן מענה למצוקות העולות מהשטח
[צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+שב"ס: "מצבת הכלואים בישראל גבוהה מהתקן - 14,955 כלואים"
12:50 30/05/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך נחשף בדיון ועדת ביטחון פנים בנושא הארכת צו 'תקן הכליאה' הקובע 14,100 כלואים  ▪  בחודשים מאי ואפריל שוחררו 852 אסירים ללא ועדת שחרורים
לתת מענה לצפיפות בבתי הסוהר [צילום: שירות בתי הסוהר]
+שיפור במתווה מענק הסיוע לעסקים בשל ההשפעה הכלכלית של התפשטות זן אומיקרון
12:19 30/05/22  |  מירב ארד
בעקבות דרישת הוועדה, לצד בקשות העצמאים, הודיע יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר כי הוסכם על הורדת אחוז הפגיעה המזכה במענק, עבור עסקים קטנים בעלי גובה מחזור של עד 300 אלף ש"ח, וזה יעמוד על 25% במקום 35% בנוסח החוק המקורי. עוד סוכם לדרישת הוועדה כי לעניין עסקים אלה, יעלה סכום המענקים ב-15% על הסכום שהוצע בנוסח החוק המקורי. כך יעמוד גובה הפיצוי על 4,350 ש"ח עד 9,350 ש"ח לעסק, במקום 3,000 ש"ח ל-8,100 ש"ח בנוסח החוק המקורי.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דממה מעיקה
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שלמה המגיב
30/05/22 15:47
 
שלמה המגיב
30/05/22 18:06
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
הוועדה המיוחדת לפניות הציבור קיימה (יום א', 29.5.22) דיון בנושא שירות הלקוחות בחברת אל על בעקבות הפניות הרבות שהתקבלו בוועדה, ובנושא העומסים בנתב״ג.
29/05/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדה משותפת לוועדת החוקה, ועדת הפנים וועדת המדע והטכנולוגיה אישרה (יום א', 29.5.22) להאריך ב-13 חודשים את הוראת השעה המאפשרת לנהל את המאגר הביומטרי הלאומי בהיותו כולל, לצד תמונות פנים של התושבים, גם טביעות אצבע. זאת, במקום 3 שנים כמבוקש בצו שרת הפנים. הצעת הצו טעונה גם את אישור הממשלה ומליאת הכנסת. בדברי ההסבר להצעה צוין כי נדרשת הארכה לצורך השלמת הליכי רכישה, יישום והטמעה של מערכת טכנולוגית חדשה המבצעת זיהוי על בסיס תמונות פנים בלבד.
29/05/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת השרים לענייני חקיקה תומכת (יום א', 29.5.22) בקידומה בקריאה טרומית, כפוף להתניות, של הצעת חוק בתי המשפט (תיקון - צילום בבית המשפט). ח"כ איתן גינזבורג ואחרים מציעים בה לדייק את כלל ברירת המחדל ולקבוע כי יאסר כל צילום של חשוד שטרם הוגש נגדו כתב אישום, בין אם באולם בית המשפט ובין אם בשטחי בית המשפט. אישור לצילום יינתן רק במקרים חריגים ומסיבות מיוחדות ומנומקות של בית המשפט. כמו-כן, מוצע לקבוע כי אם מצא בית המשפט טעם מיוחד לצילום החשוד עליו לנמק זאת בהחלטתו, ולוודא כי החשוד לא יתועד כאשר הוא אזוק.
29/05/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
עדת החינוך בראשות ח"כ שרן השכל אישרה היום (א') את הצעת משרד החינוך לתשלומי הורים עבור ביטוח תאונות אישיות לתלמידים לשנת הלימודים הקרובה. הדיון התקיים בעקבות בקשת שרת החינוך שהשתתפה בדיון.
29/05/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
איכותו של האוויר התוך-מבני, הקשורה למערכות האוורור במשרדים, משפיעה על בריאות העובדים. "על-פי סקרים בינלאומיים, בכלכלה מודרנית, בני אדם מבלים 90% מזמנם בתוך בניינים", אמר ח"כ אלון טל בפתח ישיבה שקיים השבוע (23.5.22) בוועדת המשנה לעניין השפעת הסביבה והאקלים על בריאות הציבור שבראשותו.
27/05/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il