|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

קוקה-קולה Zero - בקמפיין השקה <br>

- הודעה מטעם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ
09/03/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: יפה אפרתי יח"צ  |    |   יפה אפרתי יח"צ
[צילום: יח"צ]

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) משיקה קמפיין לקוקה-קולה Zero בהשקעה של כ-10 מיליון ש"ח.קוקה-קולה Zero הינו משקה נוסף ללא סוכר של חברת קוקה-קולה בפרופיל טעם חדש, ופחות מקלוריה 1 בכוס. ההשקה תלווה בפעילות בכל ערוצי השיווק ותכלול קמפיין טלוויזיה ושילוט חוצות, קמפיין אינטרנט ייחודי ופעילות קד"מ חווייתית ברחבי הארץ.

סרטון הפרסומת, שנעשה בהפקה ישראלית באמצעות משרד הפרסום דחף אחד, מאופיין באלמנטים ייחודיים ומבוסס על טכניקה חדשנית הכוללת, בין היתר, פעלולים מרגשים תוך שימוש בשלוש מצלמות שונות. במרכזו של הסרטון מוצגת אקרובאטיקה וירטואוזית המבוצעת על-ידי חבורה של צעירים מקצוענים, מומחים בתחומם, אשר הובאו במיוחד לקמפיין. הצעירים רצים בעקבות משאית קוקה-קולה Zero, שמגיעה לעיר, על-מנת להיות הראשונים ללגום מהמשקה.

בקמפיין האינטרנט של קוקה- קולה Zero באמצעות אידיאולוג'יק עשו לראשונה שימוש בטכנולוגיה מיוחדת אשר מאפשרת לגולשים באשר הם לבצע פעולה באתר בו זמנית.

הקמפיין יעלה בבאנרים מיוחדים באתרים הגדולים, אשר יזמינו את הגולשים "לפתוח דלת מקרר", פתיחת הדלת תכניס את הגולשים לתוך האתר של המותג.

באתר יוכלו הגולשים לבחור אביזר בעזרתו הם יצטרכו להוציא את בקבוק הקוקה- קולה Zero מתוך קובית קרח. ניתן יהיה לראות און ליין ובו-זמנית כיצד כל הגולשים פועלים אחד עם השני וביחד מוציאים את בקבוק קוקה- קולה Zero מתוך הקרח.

קוקה-קולה Zero הושק לראשונה בארה"ב בשנת 2005 ומאז ועד היום הושק ב-51 מדינות ברחבי העולם ובהן קנדה ,אוסטריה, יוון ואוסטרליה. קוקה-קולה Zero זכה מאז השקתו בפרסים יוקרתיים ברחבי העולם: המגזין המוביל בתחום הקמעונות בגרמניה, Lebensmittelpraxis, הכתיר את המותג כראשון בתחרות "HIT Awards 2007" בהצבעה של הקמעונאים ו"מוצר השנה לשנת 2007" בבחירת הצרכנים. כמו כן, זכה המותג בתואר "המוצר החדש הטוב ביותר" בקטגוריית המשקאות לשנת 2007 בקנדה. קוקה-קולה Zero זכה במקום השני אחרי Iphone של אפל כ"מוצר החם של שנת 2007" מטעם האתר AOL המדרג את 15 המוצרים הנחשבים ביותר בעולם.

סביון בר סבר,סמנכ"ל השיווק של חברת קוקה-קולה ישראל: "השקת קוקה-קולה Zero בישראל מביאה בשורה חדשה לצרכנים הישראלים. קוקה-קולה Zero זוכה לתגובות נלהבות ברחבי העולם ומצטרף היום בישראל ל-2 מותגים חזקים ומצליחים: קוקה-קולה ודיאט קוקה-קולה הנהנים זה שנים רבות מנתחי שוק מהגבוהים ביותר בעולם. בחודשים האחרונים ערכנו מבחני טעימה ומחקרים רבים שהוכיחו לנו כי לקוקה-קולה Zero פוטנציאל גבוה ביותר בקרב הצרכנים ,ולפיכך אנו שמחים ביותר להשיקו בישראל".

קרדיטים:
מנהלת מותג: גלית רוב.
מנהל קהל צעירים בקוקה-קולה:דביר קליין.
סרטון הפרסמות -דחף אחד:
מנכ"ל חיים שקדי.
סופרוויזרית: קרן קייל.
מנהל קריאייטיב: יונתן בראונר.
ארטדירקטורית ראשית: גילת עדי.
ארטים: רונן לוין, שירלי רז.
קופירייטרים: מתן לוי, יריב הרפז.
תקציבאית: לימור פלד.
במאי: רני כרמלי.
צלם: דני קרפיק.
חברת הפקה: גוסטאבו.
עורך: יאיר תמיר.
מוזיקה: שמוליק נויפלד.

תאריך:  09/03/2008   |   עודכן:  09/03/2008
יפה אפרתי יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רשת האופנה twentyfourseven מתרחבת ופותחת בימים אלה 11 סניפים חדשים בקניונים המובילים ברחבי הארץ. ההשקעה בפתיחת 10 הסניפים החדשים נאמדת ב-2 מיליון דולר.
09/03/2008  |  בר תקשורת  |   הודעות כלליות
דגני הבוקר לילדים וחטיפי הדגנים קוקומן-GO של תלמה מבית יוניליוור משיקים קמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן, בר, ריבנאי, למבצע חסר התקדים, אשר יהפוך כל ילד לנגן גיטרה, בהשקעה של 2 מיליון ₪.
09/03/2008  |  מיכל שלום  |   הודעות כלליות
תלמיד הישיבה לצעירים (ישל"צ) שליד מרכז הרב. תושב שילה.
09/03/2008  |  מועצת יש"ע  |   הודעות כלליות
גיל רוזנבלט, בעל תואר בפסיכולוגיה שיווקית, שימש כיועץ טכנולוגי לחברות כוח אדם, בין היתר בקבוצת "גירון פתרונות טכנולוגיים", בחברת "G.M.P" וב"אמן מחשבים", והתמחה בהקמת מערכי היי-טק ופיננסיים בחברות כוח אדם.
אבנר טראוב בן ה-48, מונה לתפקיד מנהל מחלקת שירות הלקוחות בחברת גטר טק.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
מצער, שכבר מעל לחצי שנה שכחו השרים בממשלת ישראל את המחויבות הגדולה שיש לנו כעם יהודי למימוש המצווה של פדיון שבויים
איתן לסרי
איתן לסרי
ברשימת החומרים שאסר ארדואן: פרופילים וכבלים מאלומיניום, מנחושת, פרופילים מפלדה, חומרים המיועדים לקונסטרוקציות בנייה, כבלים חשמליים, זכוכית המיועדת לבנייה ועוד    ענף הבנייה צפוי לשל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il