סלקום ודומינו'ס פיצה ייצאו מחר (יום ד', 4.12.02) בקמפיין מגוון, שילווה את המבצע החדש שמציעות שתי החברות. במסגרת המבצע, שיתקיים בין 1.12.2002 ל-5.1.2003, יוצעו ללקוחות סלקום פיצות משפחתיות של דומינו'ס במחיר מיוחד: 49.90 ש"ח + 50 סגולים. ההטבה תינתן רק לאחר זיהוי הלקוח על-פי מספר הסלקום שלו, ובכפוף לתקנון המבצע.
הסגולים של סלקום נצברים בהתאם לשימוש בזמן אוויר, והם מזכים את לקוחות סלקום בהנחות והטבות שונות.
הקמפיין החדש יכלול שלטי חוצות, פליירים ומודעות בעיתוני פנאי ומקומונים, כשהוויז'ואל שמלווה אותו הוא לוגו הכוכב של סלקום - אבל הפעם הוא מורכב ממשולשי פיצה של דומינו'ס. כמו כן יתוקשר המבצע על גבי אריזות הפיצה של דומינו'ס ועל החשבונית החודשית שמקבלים לקוחות סלקום.
זו הפעם הראשונה שסלקום מאפשרת ללקוחותיה לממש הטבת סגולים ברכישת מוצרים שלא ברשת סלקום, ובכך הופכת ההטבה לכסף של ממש עבור הלקוחות. דומינו'ס פיצה נבחרה כשותפה אסטרטגית למהלך זה, הן מעצם היותה ספקית שירות הנתמך באופן כמעט בלעדי על-ידי הזמנות טלפוניות, והן משום שהיא רשת בפריסה ארצית. גם החיבור למותג מוביל בתחום המזון המהיר נלקח בחשבון לצורך הובלת מהלך שיווקי זה.
למבצע יתחבר גם משחק סלולרי חדש, במסגרתו יענו המשתתפים על שאלות טריוויה בנושאי קולינריה, עם דגש על המטבח האיטלקי.
הכניסה למשחק תתבצע בחיוג ל-25- (כוכבית ה-fun של סלקום) ממכשירי סלקום, או בחיוג למספר 053-999250 מכל טלפון אחר.
המשחק יתקיים בתאריכים 8.1.2003-8.12.2002, ולמי שיענה נכונה ויצבור את מירב הנקודות, יוענקו זוג כרטיסי טיסה לאיטליה.