הערוץ הראשון הוביל אמש (מוצ"ש, 24.5.08) בחשיפה היומית בקרב ערוצי השידור הציבורי. משדר האירוויזיון 2008 מבלגרד הביא את הערוץ להובלה על-פני שאר הערוצים במדד החשיפה היומית של ריץ' (Reach): ערוץ 1 - 62.4%, ערוץ 2 - 58.3% וערוץ 10 - 39.6%.
משדר האירוויזיון, ששודר בשעות 01:15-22:00, הניב רייטינג ממוצע של 25.8% ופיק צפייה מרשים של 33.4% (בזמן שבועז מעודה שר).
כמות הצופים הממוצעת בקרב נשאלים מגיל 4 ומעלה מכלל האוכלוסיה עומדת על 669,000 צופים.
נתוני הרייטינג הגבוהים הביאו עימם שלושה לקוחות מרכזיים לרכישת החסויות המרכזיות של התחרות, ביניהם "כוכב נולד 6 " של שידורי קשת, בנק יהב וחברת אמריקן לייזר. גם לשכת התיירות טורקיה לא פספסה, והחליטה להכניס את התשדיר לאות הזדהות עם נציגיה באירוויזיון.
671 אלף צופים צפו בטלוויזיה בשידור הישיר של האירוויזיון שנמשך כשלוש ורבע שעות, ומתחו את הפריים-טיים של ערוץ 1 עד השעה 01:15. נתח הצפייה הממוצע ((SHARE של המשדר כולו שעמד על 45.7% .
תחרות האירוויזיון של ערוץ 1, שהתקיימה זו השנה ה-53 בבלגרד, בירת סרביה, הביאה את בועז מעודה עם השיר "כאילו כאן" למקום התשיעי בתחרות, ואילו ערוץ 1 השיג אמש (מוצ"ש) את המקום הראשון במדד החשיפה היומית (Reach) עם ממוצע של 62.4 אחוזים שהוא 1,832 מיליון צופים, לעומת ערוץ 2 שרשם 58.3 אחוזים וערוץ 10 עם 39.6 אחוזים בהתאמה.