חוגלה קימברלי, חברת ה-Non Food הגדולה בישראל, מרחיבה את פעילותה בתחום המוסדי, עם מגוון של 400 מוצרים שונים בתחום חומרי הניקוי והאחזקה, האמורים לספק את כל צורכי החברות בשוק המוסדי.
עד כה סיפקה חוגלה קימברלי לתחום זה רק מוצרי נייר וחיתולים למבוגרים מתוצרתה. מעתה תספק החברה את כל קשת המוצרים תחת מותג האיכות חוגלה קימברלי פרופשיונל. שוק חומרי הניקוי והאחזקה בתחום המוסדי בישראל מוערך בכ-500 מיליון שקל בשנה. להערכת החברה, חוגלה קימברלי פרופשיונל תתפוס כ-20% ממנו.
לדברי אבי ברנר, מנכ"ל חוגלה קימברלי, המהלך האסטרטגי של הרחבת סל המוצרים המשווקים בתחום המוסדי, נובע מדרישה הולכת וגוברת מצד הלקוחות. לדבריו, תבלוט החברה בענף חומרי הניקוי ומשלימיו, בו פעילים גורמים משווקים רבים, המספקים רמות איכות משתנות של מוצרים, ובמקרים רבים ידועים כבעלי אמינות מסחרית נמוכה.
חוגלה פרופשיונל מציעה לראשונה בענף המוסדי, ספק אחד לכל התחומים. היא תספק חומרי ניקוי, אריזות, שקיות, חומרי פוליאתילן, כלים חד-פעמיים ומטליות מיצרנים מובילים. לצורך המהלך האסטרטגי, קשרה חוגלה קימברלי הסכמים לשיתופי פעולה ארוכי טווח עם מיטב היצרנים הגדולים בארץ, בתחומים השונים. אלה, יאפשרו, לטווח ארוך, אספקת מוצרים איכותיים וחדשניים, במחירים תחרותיים.
בתחום מוצרי הנקיון היא בחרה כספק עיקרי שלה, בחברת סאסאטק מקיבוץ סאסא, יצרנית גדולה בתחום. יצרנים נוספים שהצטרפו כספקים מובילים הם החברות אשפלסט, עופרטקס, פלסטו-פוליש ועוד.
לדברי אבי ברנר, יצרנים אלו רואים בחוגלה-קימברלי צינור שיווק אסטרטגי בענף זה, אשר יגדיל משמעותית את מכירותיהם והיקף פעילותם.
חוגלה קימברלי נמצאת בבעלות משותפת של קונצרן קימברלי קלארק (50.1%) ומפעלי ניר אמריקנים ישראלים מקבוצת כלל תעשיות (49.9%). מחזור החברה אשתקד הסתכם ב-850 מיליון שקל.