כמדי שנה, מקימה רשת "קרביץ" ירידים בכל רחבי הארץ בהם תציע ציוד משרדי, כלי כתיבה ותיקים לקראת החזרה לבית הספר.
השנה תפתח הרשת מספר שיא של 50 ירידים, במרבית הקניונים ומרכזי הקניות המובילים ברחבי הארץ ובהם: רשת קניוני עזריאלי, רשת קניוני ריט, קניון רמת אביב בת"א, דימונה, מגדל העמק, מודיעין ועוד.
הירידים, שייערכו החל מה-14 ליולי עד ל-5 בספטמבר, ישתרעו על שטח של בין 100 עד 200 מ"ר ויכללו מגוון רחב של מוצרי חזרה לבית הספר, לכיתות יסודי, חטיבה ותיכון. בין המוצרים שיוצעו למכירה: ילקוטים, תיקים, קלמרים, עפרונות, עטים, טושים, סרגלים, מחקים, מחדדים ועוד, כמו גם ציוד היקפי לרבות מחשבים, מדפסות, מסכים וכד'.
בנוסף, יכלול היריד מבצעים והנחות משמעותיות על מגוון מוצרים ומותגים דוגמת: ילקוטים של בראטס, ספיידר-מן, פוקה, קדס, אדידס ועוד, שיוצעו למכירה החל מ-69 ש"ח ועד 250 ש"ח בלבד; סטים של 50 עפרונות צבעוניים באריזת פח מדגמי בראטס, פוקה וספיידר-מן ב-29.90 ש"ח בלבד; מגוון יומנים מדגמי פוקה, בראטס, לוני-טונס וריפ-קורל החל מ-6 ש"ח ועד 49.99 ש"ח.
מנשה זילכה, מנכ"ל "קרביץ קמעונאות" מסר: "להערכתנו יגיעו במהלך החודש הקרוב לירידים למעלה מ-1.5 מיליון מבקרים, ומחזור המכירות של הירידים יעמוד על עשרות מיליוני שקלים בכשני חודשי פעילות. הירידים יוזילו ב-20% את מגוון המוצרים והמותגים, ויציעו להורים ולילדים מגוון שירותים מיוחדים החל מהדרכות ויעוץ אישי על-ידי צוותים מקצועיים של מוכרנים שעברו הכשרה מיוחדת, ועד עזרה בבניית סל חזרה לבית הספר על-פי תקציב אישי, גיל התלמיד וכיוצא בזאת.
לרגל פתיחת הירידים תצא קרביץ במסע פרסום נרחב באמצעות משרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן בר רינאי. הקמפיין בעלות של כמיליון שקל כולל: מודעות צבע בעיתונות היומית, אינסרטים, מודעות במקומונים, ושילוט בקניונים ובמרכזי הקניות בהם נערכים הירידים.
רשת קרביץ מונה 69 סניפים ברחבי הארץ, והיא בעלת נתח שוק של 25% מתחום מוצרי חזרה לבית הספר.