תוכנית השיווק החדשה של סלקום ללקוחותיה - "המסלולים הפתוחים" - מהווה חדשנות בשוק הסלולאר משום שהיא מושתת על בחירה חופשית של הלקוח בין מספר רב של מסלולים ומעבר ביניהם על-פי בחירת הלקוח. התוכנית מאפשרת ללקוח לבחור את התוכנית הרלוונטית ביותר עבורו תוך התאמה מקסימלית למאפייני השימוש האישיים וצרכיו התקשורתיים בכל עת. כך מוסרת דוברת סלקום.
בתכנית החדשה שמצגה סלקום, הלקוח אינו מתחייב להשאר בתעריף מסויים, אלא הוא יכול לעבור בין התעריפים השונים. התוכנית כוללת חמישה מסלולי תעריפים שונים בהתאמה למאפייני הלקוחות ולהרגלי צריכה סלולריים שונים, ביניהם יכול הלקוח לעבור.
סרטון פרסומת לתכנית החדשה יעלה ביום חמישי בערב והוא יכלול 3 סצנות הממחישות ללקוח את יכולתו לעבור מתוכנית או מסלול שאינם מתאימים לצרכיו לתוכנית או מסלול מתאימים. לדוגמא: בסצנה הראשונה נראה אדם בן 38 מדבר עם אישתו בטלפון בסגנון צבאי: "רות, קבלי שאני בדרך אליך, אני אחבור אליכם בבית דרכך לילדים..." ואז עולה כותרת: איציק בן 38 עדיין במסלול חיילים. בסצנה השנייה נראה אדם קשיש הולך ברחוב ומדבר בסלקום שלו: "אחותי, היה אתמול פצצות לתותבות... ההורים שלי לא בבית, בא לך לקפויץ?". ואז עולה כותרת: משה בן 78 עדיין מחובר למסלול צעירים.
לדברי אבי זייתן, מנהל מחלקת תקשורת שיווקית, "מסר הקמפיין: מהיום בסלקום עוברים חופשי בין המסלולים למה שמתאים לכם ביותר!" מתאר למעשה את משמעות התוכנית השיווקית החדשה המעניקה לראשונה, גמישות מירבית ללקוח הבא לרכוש או לשדרג את מכשיר הסלקום שלו. סלקום ממשיכה להכתיב את סדר היום של שוק התקשורת ומציעה ללקוחותיה סל סלולרי חדשני ואטרקטיבי ביותר, המבוסס על צרכי התקשורת האישיים של כל אחד מהם".
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, היקף הקמפיין 4 מיליון ש"ח.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב - ירון תגר, סופרוויזר קריאטיב - איתן גולדברג, קופירייטר - אילן שפלר
מנהלת לקוחות - דיתי קליין, תקציבאי - אורן דיבון, פלנר - זיו לינוונד, מנהלת מחלקת הפקת טלויזיה - צביה שלף, מפיקה - שרי יקואל, חברת הפקה - גוסטבו, במאי - רני כרמלי