חברת מי עדן, המובילה את תרבות המים המינרליים בישראל, וחברת התיירות והנופש 'הדקה ה-90' חתמו על הסכם שיתוף פעולה שיווקי לחודשי הקיץ הקרובים.
במסגרת שיתוף הפעולה, שסיסמתו: "להזמין חופשה בדקה ה-90 זה EASY", יעניקו החברות הטבה מיוחדת למשפחות שיזמינו חופשה דרך 'הדקה ה-90' - את בר המים הקומפקטי והיוקרתי - "מי עדן EASY" במתנה!
לצד בר מי עדן EASY, יקבלו הנהנים מן ההטבה, גם שירות עד הבית לשנה במתנה, כל זאת בשווי של 570 שקל. שיתוף הפעולה יימשך למזמינים חופשה עד לסוף חודש אוגוסט, או עד גמר המלאי והוא כולל את השבועות הנחשבים לתקופת השיא בענף התיירות היוצאת.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "הרלוונטיות של מוצרי שתי החברות, בחודשי הקיץ, שהם מצד אחד תקופת שיא בצריכת מי עדן ומודעות לנושא, ומצד שני תקופה אידיאלית ליציאה לחופשה משפחתית, מהווה הזדמנות לשיתוף פעולה אשר יעניק ערך מוסף אמיתי המתאים לאורח החיים של קהל היעד".
גלעד ברובינסקי, סמנכ"ל השיווק של הדקה ה-90: "משיתוף פעולה בין שתי מובילות שוק הלקוח תמיד נהנה. הדקה ה-90 וחברת מי עדן מייצרות עבור הלקוח הצעה משתלמת ואטרקטיבית, בדיוק בעונה הרלוונטית לשימוש בשני המוצרים".
על-פי נתוני הדקה ה-90, עד סוף אוגוסט, צפויות להזמין חופשות וליהנות משיתוף הפעולה עם מי עדן כ-12,000 משפחות!
שווי שיתוף הפעולה, שיכלול גם קמפיין אינטרנטי רחב היקף ופעילות קד"מ, מוערך בכ-2.5 מיליון שקל.