חברת Dell ישראל מעלה קמפיין משולב לקידום השקת הדגמים החדשים בסדרות המחשבים הניידים ווסטרו העסקיים, מבצע טרייד אין לשרתים חדשים מסדרת PowerEdge וסדרת המחשבים הניידים הצבעוניים אינספריון למגזר הצרכני.
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער ויעלה בשבועות הקרובים באמצעות חסויות לתוכניות טלוויזיה ובמודעות בעיתונות ובאינטרנט, וכן גם בשלטי פרסום ברחובות מרכזיים בהשקעה כוללת של כ-200,000 דולר.
לדברי שלומי קוארטלר, מנהל השיווק של Dell בישראל: "Dell ממשיכה להשקיע ולפתח את מגזר ה-SMB (עסקים קטנים ובינוניים) עם השקתם של דגמי הווסטרו החדשים המיועדים למגזר זה ועונים על צרכיו הספציפיים. בנוסף, מבצע הטרייד אין לשרתים יאפשר לבתי עסק לשדרג את השרת לדגמים החדשים ביותר בעלות אטרקטיבית במיוחד. את סדרת האינספריון אנו משווקים במגוון צבעים מרהיבים לבחירת קהל הצרכנים. זאת על-פי אסטרטגיית השיווק העולמית שלנו, במסגרתה אנו פועלים ליצירת מוצרים מותאמים אישית לצורכי השוק במגזרים השונים בהם אנחנו מתמקדים".