ענקית הקציצות מקדונלדס הרוויחה ברבעון השני של 2008 1.19 מיליארד דולר, בעיקר בזכות מכירות טובות של המבורגרים וכריכי עוף באירופה. הרווח הנקי למניה של מקדונלדס היה 1.04 דולר, לעומת 60 סנט ברבעון המקביל בשנה שעברה, כאשר הפסדי החברה הסתכמו ב-711.7 מיליון דולר. הפדיון של מקדונלדס, שהיא רשת המסעדות הגדולה בעולם, עלה מ-5.84 מיליארד דולר ברבעון השני של 2007, ל-6.08 מיליארד דולר ב-2008. כך נאמר בהודעה שפרסמה (יום ד', 23.7.08) הנהלת החברה באוק ברוק שבאילינוי. אנליסטים אומרים כי התוצאות העסקיות היו טובות מהצפוי.
פדיון המכירות של דוכני מקדונלדס באירופה, שפועלים לפחות שנה אחת, גדל לאחר שהחברה העלתה את מחירי ההמבורגרים בבריטניה וכריכי העוף בצרפת. לגידול במכירות מחוץ לארה"ב תרמה היחלשות הדולר, שהעלתה את ערך הפדיון והרווח במונחי דולרים.
מניית מקדונלדס עלתה ביום המסחר הקודם בבורסת ניו-יורק ב-37 סנט ל-60.12 דולר. מראשית השנה עלתה המנייה ב-2%. וזאת לעומת ירידה כוללת של 3% במדד "סטנדרדר אנד פור" למניות של מסעדות.
מנכ"ל החברה, ג'ים סקינר, בן 63, מנסה השנה לקזז את הירידות בארה"ב באמצעות הגברת הרווחיות באירופה, מקור ההכנסות העיקרי שלה. המכירות באירופה הסתייעו בירידת הדולר, שהסתכמה בכ-12% לעומת סל של ששה מטבעות חשובים.
מקדולנדס תפתח דוכני קפה
הגידול בעלויות אילץ את מקדונלדס להעלות השנה את המחירים בארה"ב, בסין ובשווקים אחרים. מחירי ההמבורגרים בסין הועלו ביוני 2008 ב-2.7%, התייקרות שנייה השנה.
באפריל 2008 החלה מקדונלדס לשווק בארה"ב כריכי עוף וביסקויטים מסוגים חדשים, כדי לעודד את המכירות. התחרות שלה עם רשתות בורגר קינג וונדי'ס אינרטנשיונל, שאף הן מוכרות קציצות וארוחות בוקר, מופנית אל צרכנים הנאלצים להיאבק בעליית מחירי הדלק ומוצרי המכולת. מחיר התירס עלה ב-27 ביוני לשיא של 7.9925 דולר לבושל בגלל החששות למחסור.
מקדונלדס החלה ב-2006 למכור קפה חזק יותר כדי להתחרות במכירות של רשת סטארבק. במהלך 2009 תפתח מקדונלדס דוכנים לממכר קפוצ'ינו וקפה הפוך.