מדד סקר TIM, המתבצע על-פי בחירה אקראית של אתרים "נבחרים", מצביע על עלייה גלישה באתרים ה"פועלים" על משבצת הפנאי ופיחות באתרי החדשות ה"כבדים" יותר. הסקר, המציג את הנתונים ליולי, זמן חופשת הקיץ, מדד גם את פעילותם של גולשים צעירים, מגיל 13 ומעלה.
העלייה הבולטת ביותר נרשמה באתר וואלה!, השומר על מקומו השני אחרי גוגל. לפורטן זה נוספו 4.2 אחוזים מהחודש שעבר, לאחר שבחודש שעבר ירד ב-2.2%.
כן זכו לעלייה אתרי זכייניות ערוץ 2 - רשת (3%) וקשת (2.7% עלייה), נענע10 [בפורמט הישן] (2.7%), יאהו (2.9%), יו טיוב (1.9%), פייסבוק (3.1%) ותפוז (3.1%).
nrg מעריב שמר על יציבות ואילו Ynet עלה מעט בכמעט אחוז.
מי שירדו הם אתרי הכלכלה (TheMarker ב-1.6% וגלובס ב-1.7%), אתרי הספורט (ONE ב-2% וספורט 5 ב-1.5%). אתר הארץ ממשיך במגמת הירידה ומגיע ל-9.7% צפייה, ירידה של עוד 3.1%.
בזירת אתרי המסחר: דפי זהב בקושי הושפעו מחדירת בזק לשוק הדפים הצהובים באינטרנט, וירדו רק ב-0.6%, לוח יד 2 ירד ב-0.9% וזאפ עלה קלות בחצי אחוז.