תחרות "דג הזהב" של רשת העיר, שמטרתה לעודד מצוינות ויצירתיות בתחום פרסום הפרינט בארץ, יוצאת לדרך זו השנה ה-15, ומזמינה את אנשי הקריאטיב במשרדי הפרסום המובילים לקחת בה חלק. התחרות תכלול את מגוון המודעות הרשתיות שיתפרסמו במהלך החודשים דצמבר 2008 ועד פברואר 2009 במקומוני הרשת בגוש דן, בעכבר העיר ובמוסף מיוחד שיוקדש לנושא.
מערך השופטים, אשר יבחרו את המודעות הזוכות, מורכב מאנשי הקריאטיב המובילים בארץ, בראשם עומד גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, המלווה את תחרות דג הזהב כראש צוות השופטים, בשנים האחרונות.
במסגרת אירוע מיוחד שנערך לכ-40 מנהלי וסמנכ"לי קריאטיב ממשרדי הפרסום המובילים והגדולים בארץ הכריזו על תחילת התחרות. האירוע התקיים ביום חמישי, ה-6 בנובמבר במסעדת MESSA בתל אביב, משתתפיו נהנו מאווירה מיוחדת, חוויה קולינארית ייחודית ובר אלכוהול משובח.
הצוותים אשר עבודותיהם יגיעו לשלושת המקומות הראשונים יוגשו לתחרות "אריה הזהב" ואף יזכו בנסיעה חוויתית לפסטיבל קאן, לשבוע ימים של חוויה מקצועית מרתקת. תחרות "אריה הזהב" נערכת מידי שנה בקאן ומהווה הכינוס השנתי של קהילת הפרסום והשיווק העולמית. במסגרתה מתחרות עבודות מכלל משרדי הפרסום בעולם במגוון קטגוריות בתחומי הטלוויזיה, הפרינט ותחומי שיווק ומדיה נוספים. כנציגת התחרות בישראל, רשת העיר מגישה את העבודות הזוכות בתחרות "דג הזהב" לתחרות "אריה הזהב" העולמית, וכן מקבלת את כלל העבודות הזוכות בפסטיבל על-מנת להציגן בארץ.
ישראל גולדשטיין, מנכ"ל רשת העיר, "התחרות שמתקיימת זו השנה ה-15, הפכה למסורת בקרב עולם הפרסום הישראלי. באמצעות התחרות אנו מנסים להביא לידי מימוש את הגישה שרואה בפרינט הקריאטיבי פרסום אפקטיבי, ובכך מעודדים את משרדי הפרסום להפגין שימוש מפתיע וחדשני במודעות הפרינט".
בסוף חודש דצמבר 2008 יופק מוסף מיוחד בפורמט כרום מהודר, שיוקדש לתחרות ולנושאים שונים מענף הפרסום והשיווק, וכן פרטים על התחרות ועל פסטיבל קאן. הגיליון יופץ בקרב מנויי הארץ באזור המרכז וכן בקרב כלל משרדי הפרסום ולקוחות מובילים במשק.