|
דוקטור בייבי. ביידיים של מקאן
|
|
|
|
|
רשת דוקטור בייבי, מקבוצת BEE קמעונאות, בחרה במשרד הפרסום מקאן אריקסון לנהל את תקציב הפרסום השנתי שלה. היקף תקציב הפרסום עומד על 4 מיליון שקלים.
דוקטור בייבי, המייצרת, מייבאת ומשווקת מוצרים לתינוקות ולהורים, מונה כיום 12 סניפים ברחבי הארץ, ונמצאת בשלבי צמיחה. מקאן אריקסון צפוי ללוות את כלל הפעילות השיווקית והמיתוגית של הרשת.
ניצן ישראלי, מנכ"ל הרשת, אמר כי בבחירה במקאן אריקסון נשקלו ההיבטים הקריאטיוויים, וגודלו של המשרד ומובילותו בתחומי הצריכה השונים.
למקאן אריקסון יש לקוחות מובילים ובהם החברות: סלקום, פז, תנובה, רשת הרבוע הכחול, חוגלה, בנק לאומי, אל-על וקבוצת אסם.