|
מתמקדים בליבה. מנכ"ל יוניליוור ישראל, מוטי קרן [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת יוניליוור ישראל הודיעה (יום ד', 26.11.08) כי החליטה למכור את חלקה בחברת בייגל בייגל.
יוניליוור, אחת מחברות מוצרי הצריכה המובילות בעולם, פועלת מזה מספר שנים לפישוט הארגון, התמקדות והגברת ההשקעות במספר קטן יותר של קטגוריות ומותגים שהינם בליבת העסקים של החברה - קטגוריות בעלות היקף עסקי משמעותי ונתחי שוק משמעותיים.
בדומה למדיניות העולמית, עסקה יוניליוור ישראל בשנים האחרונות, במיקוד עסקיה על-פי אותה אסטרטגיה. לפעילות זו הייתה השפעה מכרעת על הצמיחה והגידול ברווחיות שהציגה יוניליוור ישראל בשנים האחרונות.
לאחר תקופה של בחינה אסטרטגית מבקשת כעת יוניליוור ישראל להודיע על הצעד הבא ביישום תוכניתה. בהמשך לתהליך שנעשה במהלך השנים האחרונות במסגרתו נמכרו מספר פעילויות שלא היו בליבת העסקים של החברה (ביניהם מזון לבעלי חיים, אבקות כביסה, טחינה ועוד), החליטה החברה לצאת מתחום מוצרי האפייה ולחפש קונה עבור חלקה בחברת בייגל בייגל. תחום זה, אשר בו בייגל בייגל הינו מותג מוביל ומצליח, אינו נמצא בתחומי המומחיות של יוניליוור.
מנכ"ל יוניליוור ישראל, מוטי קרן, אמר כי ההחלטה למכור את חלקה של יוניליוור בחברה לא הייתה קלה, זאת על-רקע ההצלחה והצמיחה החיובית של חברת בייגל בייגל בשנים האחרונות, ונתקבלה לאחר בחינה ממושכת ובדיקות מעמיקות.
"אנו מאמינים שלמותג ולחברה עצמה, על כל עובדיה ומנהליה, צפוי עתיד מבטיח וכי בעלות שונה, עם תמהיל מוצרים מתאים יותר למוצרי החברה, יכול אף להעצים את השגשוג והצמיחה שלה בעתיד", הוסיף.