לכבוד סיום חגיגות ה-20 לרשת, אופטיקנה יוצאת בקמפיין חדש למשקפי שמש וראייה עד 479 שקלים רק ב-99 שקלים. הקמפיין בהשקעה של 200,000 דולר, יעלה באמצעות שלמור אבנון עמיחי / Y&R לאוויר בטלוויזיה, בעיתונות הארצית וברדיו.
הקמפיין, בסגנון פרומו דרמטי, מציג מגוון זוגות משקפי שמש וראייה "להדחה" מסניף אופטיקנה, ומבקש מהציבור לבחור זוג אחד או יותר אותם הם ירצו "להדיח" מהסניף ולקחת איתם הביתה.
אופטיקנה כיום היא רשת האופטיקה המובילה בישראל, ומעניקה את השירותים המתקדמים ביותר, הכוללים אבחון תפקודי ראייה והתאמת משקפיים על-ידי אנשי מקצוע מן השורה הראשונה. הרשת מונה 65 חנויות ברחבי הארץ.
- מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי;
- סמנכ"ל קריאייטיב: צור גולן;
- מנהל צוות קריאייטיב: יריב טוויג;
- פלנרים: הילה תמיר, זוהר רזניק;
- מפיקת משרד: מרינה אקילוב;