|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

גילויים נוספים: המקורבים, הסייענים

מפת הקשרים של אהוד אולמרט

אולמרט מעורב בשורה של פרשות שחיתות אישים ובעלי תפקידים בכירים סייעו רונית קן, צדיק בינו ויורם טורבוביץ הם רק חלק מהסייענים; והם לא עשו זאת בחינם
21/10/2006  |   יואב יצחק   |   תחקירים   |   תגובות

אולמרט סייע לידידיו האישיים במכרז לאומי
יואב יצחק
בעת שנוהל המכרז למכירת השליטה בבנק לאומי כיהן אולמרט בתפקיד מ"מ שר האוצר * עכשיו אנו חושפים כאן, כי באותה עת פעל אולמרט תוך ניגודי עניינים חמורים בניסיון לסייע לשני המיליארדרים דניאל אברמס ופרנק לואי לרכוש את הבנק * עוד חשיפה בפרשת אולמרט המתגלגלת
לרשימה המלאה

ראש הממשלה אהוד אולמרט מסובך, עד מעל לראשו, בשורה של פרשות שחיתות. בתקופה הקרובה יידע כל איש בישראל עד כמה מושחת האיש. אולמרט לא לבד. מעשיו לא היו יכולים להתאפשר אלמלא סייעו לו בעלי תפקידים בכירים בשירות הציבורי ואילי הון בסקטור העסקי בישראל ומחוצה לה.

ברשימה שלהלן נפרט מקצת מהקשרים, שחלקם הניבו לאולמרט רווחים בלתי מבוטלים. לא רק בכסף או בשווה כסף, אלא גם בסיוע בהליכים בעייתיים. מפת הקשרים מדאיגה בחומרתה. עולה ממנה, כי אולמרט ואנשיו פועלים לקידום עסקיהם של מקורבים, ומחבלים, מנגד, בעסקים של אחרים. טוב יעשו היועץ המשפטי לממשלה ומבקר המדינה, אם ימהרו לחקור את המידע החדש המובא להלן.

המיליארדר דניאל אברמס
אברמס. יחסים מוזרים

המיליארדר דניאל אברמס תרם כספים לקמפיין הבחירות של אולמרט, כשזה התמודד על ראשות העיר ירושלים. בינואר 2004 רכש את ביתו של אולמרט ברח' כ"ט בנובמבר בירושלים תמורת 2.7 מיליון דולר. לאחר מכן איפשר לאולמרט להמשיך ולהתגורר בבית, במחיר מגוחך: 2,250 דולר לחודש, לעומת 3,800 דולר לחודש כפי שנקבע על-ידי שמאי, כמחיר ריאלי. ומה עשה אולמרט עבורו: במהלך 2005 פעל אולמרט לקדם את מועמדותו במכרז למכירת בנק לאומי. מערכת יחסים זו מהווה עבירת שוחד [ראו תחקיר].

המיליארדר פרנק לואי

המיליארדר היהודי-אוסטרלי פרנק לואי מיוצג בארץ על-ידי משרד עורכי דין בראשו עומד פרופ' יוסי גרוס, חותנו של אולמרט. במהלך 2005 נמנה לואי עם המתמודדים על רכישת בנק לאומי. אולמרט, ששימש מ"מ שר האוצר, לא נמנע מלפעול ולקדם את האינטרסים של פרנק לואי, כל זאת תוך ניגודי עניינים חדים וברורים. גם לאחר המכרז, כשנשקלה אפשרות שילוב לואי כשותף של הקבוצה הזוכה, המשיך אולמרט בדרכו הנלוזה. בעיצומה של המלחמה נגד החיזבאללה הוא אף נפגש עם פרנק לואי ועם מקורבו, אלפרד אקירוב. הפגישה המשולשת התקיימה ביום שבת, במעונו הרשמי של ראש הממשלה. שוב ושוב: מסתמנת מערכת יחסים המדיפה ריח של שוחד.

מינוי רונית קן ורכישת הנכס מאביה
קן. יד רוחצת יד

רבים וטובים תמהו, ובצדק: מדוע מונתה ב- 2005 על-ידי אולמרט לתפקיד הממונה על ההגבלים העסקיים. היא כלכלנית, אך לתפקיד זה היה נהוג וגם נחוץ למנות משפטן. העובדות שהתבררו לי לאחר מכן מעוררות חשד כבד, לפיו גם במקרה זו נוהלה מערכת מסועפת ומתוחכמת שבה ניתן שוחד ישיר או עקיף, כדי להשיג את המטרות. נבהיר את העובדות:

  • הרכישה מאביה של רונית קן - אולמרט ביקש לרכוש דירת גן, מחברת אלומות, ברח' כרמיה בירושלים (להלן: פרויקט כרמיה). כדי להקים את הפרויקט נצרכה אלומות לרכוש את כל חלקי המבנה, שהוחזקו אותה עת על-ידי חמש משפחות. ומי היה המוכר הראשון: נחום בן-צבי – אביה של רונית קן – הוא שמכר לאלומות ביום 01.08.04 את חלקו במבנה (69.2 מ"ר) תמורת 387.5 אלף דולר. רק לאחר שזה מכר "נפתחו השמיים" עבור אולמרט-אלומות ויתר בעלי הזכויות הסכימו למכור. מיותר כמעט לציין: אלמלא מכר לא ניתן היה להוציא אל הפועל את עסקת השוחד של אלומות עבור אולמרט;

  • המכרז שהיה תפור – באוקטובר 2005, בעת שכיהן גם בתפקיד שר התעשיה והמסחר, בחר אולמרט ברונית קן, שהיתה קודם לכן סמנכ"ל סחר חוץ במשרד התמ"ת, לתפקיד הממונה על ההגבלים העסקיים. תפקיד יוקרתי ורב השפעה, לכל הדעות. אולמרט בחר את רונית קן מתוך רשימה, כביכול, של כמה מועמדים-נבחרים עליהם המליצה ועדת מינויים מיוחדת שהוקמה לשם כך. אך לא כך הם פני הדברים.

  • הטלפון של טורבוביץ לאולמרט - ממידע שהובא לידיעתי עולה, כאמור, כי המכרז היה תפור. עכשיו אנו חושפים כאן את הפרטים הבאים: בסבב המכריע לא נמנתה רונית קן עם מומלצי הוועדה. פשוט, מהסיבה שהיו טובים ממנה. דבר זה לא נשא חן בעיני ד"ר יורם טורבוביץ, ידידו ומקורבו של אולמרט, שהיה חבר באותה ועדה, בראשה עמד מקורב אחר: מנכ"ל משרד התמ"ת, רענן דינור (כיום מנכ"ל משרד ראש הממשלה). ומה עשה טורבוביץ באותו שלב מכריע: הוא ביקש הפסקה קצרה, במהלכה יצא מחדר הוועדה וטלפן לאולמרט. השניים שוחחו קצרות. מייד לאחר מכן שב טורבוביץ לחדר הוועדה, ואמר לחבריו: צריך להכניס את רונית קן לרשימת המומלצים. אחדים מהנוכחים שאינם תמימים כל כך, הבינו היטב מה מתרחש, שכן טורבוביץ עצמו נתן להם להבין שאולמרט עומד על כך. בשל כך, הם לא ראו מנוס מהוספת שמה כמומלצת. לזכותו של אולמרט יאמר, כי לאחר מכן הוא לא עשה הצגות מיותרות – כאילו הוא שוקל מי מהמומלצים מתאים יותר לתפקיד. מייד אחרי אותו שלב הוא הודיע פומבית כי רונית קן היא שתמונה לתפקיד. הצעתו אושררה בממשלה. כך השיג את מטרתו הנלוזה.

אופן מינויה של רונית קן, זמן קצר לאחר רכישת חלקו של אביה בזכויות במבנה בכרמיה בירושלים, טעון חקירה. העובדות והפעולות הנ"ל, שלכאורה הינן רק ראיות נסיבתיות, מדיפות ריח של שוחד. פשוטו כמשמעו.

המינוי שקיבל טורבוביץ
טורבוביץ. טלפון לאולמרט

יורם טורבוביץ עשה עבור אולמרט את העבודה השחורה, באופן התנהלותו בוועדת המינויים. הוא האיש שהכין את רונית קן לקראת הדיון בוועדה. העובדה שיצא מחדר הוועדה בשלב המכריע – לאחר שכבר נסגרה רשימת המועמדים-הנבחרים, שוחח בטלפון עם אולמרט וחזר והשתדל עבור קן-אולמרט, מדברת בעדה. כך לא נוהגים ברגיל. זמן קצר לאחר מכן, אומנם בשל כישוריו המקצועיים המוכחים אך לא במעט נוכח הקשרים המיוחדים והבעייתיים עם ראש הממשלה, הודיע אולמרט על מינויו, בממשלה שיקים, לתפקיד ראש המטה במשרד ראש הממשלה. טורבוביץ הוא עתה אחד האישים החזקים ביותר בממשלת ישראל. אופן התנהלותו והשתדלותו עבור אולמרט, בפרשת מינוי רונית קן, טעונים חקירה.

מנחם איתן, העד שגוייס

זמן קצר אחרי שמשרד מבקר המדינה השלים את חקירת פרשת השוחד לאולמרט בעסקת מכירת הבית בכרמיה, ובעוד מבקר המדינה עוסק בסיכומים ובגיבוש הממצאים, שלפו לפתע אולמרט ובעליה של חברת אלומות, גיל מסטיי, שפן חדש – עד חדש. לדבריהם, העד החדש, מנחם איתן, קיבל הצעה בראשית 2004, ממסטיי: לרכוש את אותו נכס ב- 1.1 מיליון דולר, נכס שנמכר לאחר מכן לאולמרט במחיר 1.2 מיליון דולר.

ובמילים פשוטות: לגישתם, העובדות הנ"ל מצביעות על-כך שאין מדובר בשוחד, וכי אולמרט יצא למעשה פראייר, מכיוון ששילם יותר... חשפנו כאן בהרחבה מדוע ההצעה למנחם איתן, אם בכלל הוצעה, אינה רלוונטית כלל וכלל לעסקת השוחד של אולמרט. ועוד הוספנו, כי גם אם הועלתה, הרי שהעובדה שמנחם איתן לא רכש – בגלל הסיכונים, כדבריו, מעידה דווקא על כך שידע היטב כי הפרויקט לא יוכל לצאת אל הפועל ולא ייזכה לקבלת היתרים (המבנה בכרמיה מוגדר כבניין בשימור). רק השילוב של אלומות-אולמרט והשימוש בקשרים בעיריית ירושלים, הוא שאיפשר, באופן בלתי חוקי, השגת האישורים, מתן זכויות נוספות, והשגת אישורים לפירוק והרכבה של המבנה - על-אף שמדובר, כאמור, במבנה בשימור.

ההצעה המפתיעה לבתו של העד שגוייס

  • עו"ד ענת קליין, בתו של מנחם איתן, המשמשת ראש צוות משפטי ברשות להגבלים עסקיים, קיבלה באופן פתאומי הצעה שאי אפשר לסרב לה: לדלג ולהצטרף לצוות המשפטי המוביל בקבוצת חברת פז, בתפקיד סגנית היועצת המשפטית בקבוצה. עו"ד צבי אגמון הקשור לפז, הוא שהעלה, לדבריו, את ההצעה. טרורוביץ, שמשך לא אחת בחוטים בעניינים אחרים אצל הממונה, נחשב אחד מידידיו הקרובים של צדיק בינו, בעל השליטה בקבוצת פז. קליין, פרקליטה צעירה, מבקשת לעסוק בענייני בתי הזיקוק באשדוד – אותם רכשה פז זה מכבר מהמדינה, במסגרת מכרז. צדיק בינו נעתר לבקשה. מיותר כמעט לציין: עו"ד קליין תוכל לקבל שכר והטבות בסכומי כסף עליהם חולם כמעט כל פרקליט צעיר. מינויה בפועל, בשלב זה, כפוף לאישור של ועדת הצינון.

  • אופן השתלשלות העניינים, והנסיבות המיוחדות, מעוררים שאלות, שכן ענת קליין היתה אחת התובעות הדומיננטיות ביותר בכל המהלכים נגד בקשת המיזוג של סונול עם אלון-דור, בקשת מיזוג שבה נאבקה קבוצת פז, וצדיק בינו בראשה. ענק קליין עסקה ממש עד לאחרונה בשורה של עניינים הנוגעים לקבוצת פז, לרבות: הפרטת פי גלילות, הפרטת בתי הזיקוק באשדוד ותיק קרטל הגז. יותר מזה: מתברר, כי בתקופה שכבר קיבלה הצעה לעבור לקבוצת פז, היא המשיכה לבצע פעולות המשרתות ישירות או לפחות בעקיפין את קבוצת פז. החשד העולה עתה כלפיה: השתתפות בקבלת החלטות ברשות תוך ניגודי עניינים חמורים, וכל זאת מתוך ציפייה להצטרף, בבוא הזמן, לחברת פז.

  • הקשר לענייני אולמרט - וכיצד כל זה מתקשר לענייני אולמרט? תשובה חלקית: במקום לתת לענת קליין בעיטה בישבן – החוצה, ואף לייזום נגדה חקירה פלילית בחשד לפעילות תוך ניגודי עניינים, מאפשרת רונית קן, יקירתו של אולמרט, לבתו של העד שגוייס לטובת אולמרט, להישאר עדיין בתפקיד. כל זאת למרות כל מה שהתגלה. הנה כי כן: יד רוחצת יד. עכשיו מגוננת רונית קן על עו"ד קליין, מה שאולי נועד להזמין הכרת תודה מצד העד שגוייס.

העסקים של צדיק-פז עם החמאס
בינו. עסקים עם הנייה?

בשבועות האחרונים הודיעה חברת פז על עסקה גדולה: הסכם לאספקת דלק לשטחי הרשות הפלשתינית, החל מינואר 2007, במקום קבוצת אלון-דור (המספקת דלק לשטחי הרשות באישור הממשלה ובהתאם להסכם שנכרת עם ממשלו של אבו מאזן).

רק פרט קטנטן ניסתה קבוצת פז להצניע: החתימה על ההסכם נעשתה עם ממשלת החמאס, ולא עם אבו מאזן, שעומד על המשך קיום ההסכם עם אלון-דור. הנה כי כן: צדיק בינו מבצע למעשה עסקים עם ממשלתו של איסמעיל הנייה. כן כן, עם אותה ממשלה שאסור לישראלים לבצע עימה עסקים. מכל מקום, זו מדיניותה הרשמית של ממשלת ישראל, המתואמת עם הממשל האמריקני, ועם ג'ורג' בוש בראשו, וגם עם מדינות רבות באירופה.

במדינה מתוקנת, שבה עומד ראש ממשלה ישר דרך, היו פועלות רשויות המדינה, וראש הממשלה בראשן, כדי לאסור על קבוצת פז לחתום על הסכם עם ממשלת החמאס. אחרי הכל, מדובר בארגון טרור הפועל להשמדת ישראל, ארגון שהוכרז אוייב. אך במדינה שהעומד בראשה מסובך בעבירות שוחד, ובתקופה שצדיק בינו מציע עבודה קוסמת לבתו של העד – שגוייס כדי להציל את אולמרט, איש אינו עוצד את צדיק בינו מכריתת הסכם, שמשמעותו: חיזוק ממשלתו של איסמעיל הנייה מול הפתח בכלל ומול אבו מאזן. הנה כי כן: עבירות השוחד מחלחלות עמוק כל כך, עד כי הן נוגסות גם באינטרסים הלאומיים של ישראל.

תאריך:  21/10/2006   |   עודכן:  22/10/2006
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מפת הקשרים של אהוד אולמרט
תגובות  [ 107 ] מוצגות   [ 96 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
גיל שםטוב
21/10/06 14:34
 
A.BARAK+17 houses+A
21/10/06 17:35
2
צ. - עתונאי פעיל
21/10/06 14:50
 
מבין משהו בעניין
21/10/06 15:18
 
חזק מאוד
21/10/06 15:20
 
פנחס
21/10/06 15:26
 
duducohn
21/10/06 15:50
 
אחד שלא מבין כלום
21/10/06 16:57
 
א.ל. רמת-גן
21/10/06 17:19
 
יעקב העוקב
21/10/06 17:31
 
Real-Estate Expert
21/10/06 18:09
 
חץ - ל-צ. "העיתונאי"
21/10/06 18:47
 
מזרחן
21/10/06 18:57
 
zolen
21/10/06 20:32
 
ויואב מגן עלינו
21/10/06 20:57
 
דו קרב
21/10/06 22:56
3
ציקו
21/10/06 14:52
4
מ.ש.
21/10/06 14:56
5
סבא של אסף
21/10/06 15:01
 
THE REAL THINGS
21/10/06 17:43
6
duducohn
21/10/06 15:02
7
בן עזרא
21/10/06 15:07
8
zolen
21/10/06 15:09
 
NAPOLION BONAPARTE
21/10/06 17:59
9
טוהרת המידות(יושרה)
21/10/06 15:28
 
OLMERT= JUDICIAL TOO
21/10/06 17:32
10
רימה ותולעה
21/10/06 16:34
 
שלמה חיים
21/10/06 18:06
 
רימה ותולעה
21/10/06 22:05
11
אזרח
21/10/06 16:54
12
אזרח מודאג
21/10/06 17:08
13
העובדות
21/10/06 17:17
14
OLMERT+A.BARAK
21/10/06 17:26
15
CORRUPTION EYE
21/10/06 17:29
16
מכיר מקרוב ביותר
21/10/06 17:33
17
אחד שלא סופרים אותו
21/10/06 17:41
18
סתם אזרח
21/10/06 17:52
 
סבא של אסף
21/10/06 18:52
 
קן עשתה עיסקה
21/10/06 18:59
19
ZU
21/10/06 18:56
20
אני לא מקנא בך
21/10/06 18:59
21
האזרח הקטן
21/10/06 19:11
22
אברום
21/10/06 19:43
 
יוסיפוב
11/11/06 16:47
23
מאיר גלבוע
21/10/06 19:45
 
מאיר גלבוע
21/10/06 20:29
 
מאיר גלבוע
21/10/06 20:51
 
פרשת עלית וקדבורי
21/10/06 21:54
24
כפתור ופרח
21/10/06 19:47
25
מאיר גלבוע
21/10/06 19:53
 
משה 11
22/10/06 15:46
26
אחיעזר
21/10/06 19:56
 
אחרת היה נתבע
21/10/06 21:01
 
טצ'ו
22/10/06 12:00
27
הניה
21/10/06 20:17
28
עובד הרשות להגבלים
21/10/06 20:32
 
באתר שלו
21/10/06 20:54
 
עוד הרשות להגבלים
21/10/06 21:24
 
חץ
21/10/06 21:30
 
חץ
21/10/06 21:30
29
מאיר גלבוע
21/10/06 20:53
 
מאיר גלבוע
21/10/06 21:21
 
duducohn
21/10/06 21:37
 
מאיר גלבוע
21/10/06 23:02
30
עובד לשעבר בהגבלים
21/10/06 21:27
 
מאיר וייסמן
21/10/06 23:24
31
מוריה
21/10/06 21:30
32
אחד שרוצה לצאת מזה..
21/10/06 21:40
33
תם
21/10/06 21:57
34
שושפרידמן
21/10/06 22:38
35
זמירה
21/10/06 23:25
36
ורד בר
22/10/06 00:53
37
איתן בוקס
22/10/06 01:22
38
DAVIDBS
22/10/06 02:57
39
גולני
22/10/06 05:10
40
קול המציאות
22/10/06 06:37
 
המכיר והיודע
22/10/06 14:57
 
חץ
22/10/06 18:09
41
ציפעונה
22/10/06 07:09
42
יצחק 111
22/10/06 08:05
43
לא עו"ד !
22/10/06 08:56
 
סופי ט.
22/10/06 09:36
 
כלב בן-יפונה
22/10/06 12:09
 
האם יש מי שחוקר?
22/10/06 17:10
44
לנץ
22/10/06 11:51
45
qwer
22/10/06 11:54
 
הכסף של דליה איציק
22/10/06 13:16
46
אזרח מודאג
22/10/06 12:31
47
מבין דבר וחצי
22/10/06 14:52
48
הירושלמי האחרון
22/10/06 17:24
49
אזרח חרד לעתידו
22/10/06 18:41
50
דלקן
23/10/06 11:13
51
דוד המלך
26/10/06 00:03
52
דוד המלך
26/10/06 00:03
53
שאואט מזל
26/10/06 16:32
54
שימיב
3/05/08 14:02
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
השופט (בדימ.), שאול אלוני, שמונה על-ידי ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, לבדוק את התנהלות יריבו הפוליטי, מיכאל רועה, פעל תוך ניגודי עניינים חמורים. כך עולה ממסמך שהגיע לידי Nfc. אלוני, הנחשב לאחד הבוררים הקשוחים והמבוקשים בישראל, שימש בודק-בורר בפרשה שלהלן - שהסעירה את העיתונות לפני כארבע שנים. אולם, כך מתגלה עתה, מתברר כי אלוני פעל באופן המעורר שאלות נוקבות.
20/10/2006  |  איילת פישביין  |   תחקירים
רבות דובר ונכתב על ההתנהלות הקלוקלת של עיריית תל אביב. בכירים ומקורבים עושים ברכוש הציבור כבשלהם. עכשיו אנחנו חושפים כאן, כי בחגיגות הגדולות משתתפים רבים טובים הנמנים עם חבריו של ראש העיר, רון חולדאי. ראש העיר, שבתוקף תפקידו משמש כראש הוועדה לתכנון ובנייה בעיר, לא מנע מאותם מיליונרים ומקורבים שחלקם נמנים עם ידידיו, לפלוש לשטחים ציבוריים, להשתלט עליהם ולבנות בתי מידות. כל זאת על-חשבון הציבור.
12/10/2006  |  איילת פישביין  |   תחקירים
מכללת סכנין, שזכתה לאחרונה במכרז לביצוע מבחני תיאוריה בנהיגה בצפון, נחשדה על-ידי משרד החינוך בביצוע עבירות הונאה ודיווח כוזב בבתי ספר במזרח ירושלים. המקרה הועבר לחקירת המשטרה ומשם לפרקליטות מחוז ירושלים, שעדיין לא החליטה אם להגיש כתב אישום. משרד התחבורה טוען כי המידע על תיק החקירה נגד החברה לא היה ידוע לו בעת קיום המכרז. למרות כל זאת, ההיתר שקיבלה לעריכת מבחני תיאוריה לא נשלל.
22/09/2006  |  איילת פישביין  |   תחקירים
חשיפה: בעוד ימים אחדים ייכנס לתפקידו רב צבאי ראשי חדש לצה"ל, תת-אלוף הרב אבי רונצקי. המינוי החדש זוכה לשבחים מקיר לקיר שכן הרב הנכנס נהנה ממעמד של בר סמכא בתחום ההלכתי וכבעל-רקע לא מבוטל גם במערך הלוחם. רונצקי, שכיהן עד עתה כרב היישוב אתמר, יתיישב אחרי יום הכיפורים על כס הרבנות הצבאית, אך בדרכו לתפקיד הוא נאלץ לדלג מעל משוכות לא קלות שהותיר לו קודמו, הרבצ"ר היוצא, תת-אלוף ישראל וייס.
21/09/2006  |  ע. יוסף, מ. פריידין  |   תחקירים
רשויות ומועצות אוצרות עוצמה רבה. גם כוח להשחית. בסמכותן להעניק היתרים ששווים מיליונים. לכן אין אולי פלא, כי רבים וטובים אינם עומדים בפיתויים. כזה הוא המקרה שלהלן, שבו מככבים ראש המועצה האזורית חבל מודיעין, שמעון סוסן, והיזם קובי מימון. עיקרו: סוסן החליט לוותר על חלקה של המועצה ברווחים מאזור התעסוקה איירפורט סיטי, שנמצא בשטח שיפוטה. רווחי המועצה המשוערים הם כ- 6 מיליון שקלים לשנה. מתנגדיו של סוסן טוענים, כי הסיבה לוויתור היא הקשרים הפוליטיים עם איל ההון, קובי מימון, שהינו מחזיק המניות העיקרי של איירפורט סיטי (דרך חברת יואל שבשליטתו). סוסן טוען מנגד, כי הוא פועל לפי עצת יועציו המשפטיים.
14/09/2006  |  איילת פישביין  |   תחקירים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il