|
הרחבת מעגל הלקוחות [צילום: AP]
|
|
|
|
|
כ-50 בעלי עסקים במרחב עוטף עזה ישתתפו בתוכנית מיוחדת של תב"ת - ג'וינט ישראל. כך מסר הארגון (ג', 6.1.09).
התוכנית, שתושק בקרוב, תאפשר להם לקדם את עסקיהם באמצעות האינטרנט, תוך שימוש בחנות וירטואלית בה יוכלו בעלי העסקים לגייס קהל לקוחות חדש וליצור ביקוש מחוץ לשטחי הפעילות של העסק במרחב עוטף עזה, הנמצא בשנים האחרונות תחת איום מתמיד של טרור.
המיזם, שקורם עור וגידים בימים אלה מבית היוצר של תב"ת - ג'וינט ישראל, בעלות של כמיליון שקלים מתקציבי החירום לשדרות ועוטף עזה, כרוך בהשתתפות מינימלית של 50 שקלים בחודש מהמשתתפים, כדמי רצינות.
התוכנית תכשיר את המשתתפים לניהול של אתרי אינטרנט תוך ליווי צמוד, הכשרה בסיסית מתאימה ותכנון עסקי יעיל במטרה לייצר לאותם בעלי עסקים מקור הכנסה נוסף וקבוע באמצעות הגדלת קהלי היעד. ההכשרה תכלול היכרות עם עולם המחשבים והאינטרנט, הקמת האתרים בליווי של מומחים שיווקיים באינטרנט וליווי בעלי העסקים בקידום ושיווק האתרים.
בין השירותים שיינתנו לבעלי העסקים: סיוע בהקמה ובתחזוקה של אתר אינטרנט של עד 500 עמודים, שטח אחסון של 100 מגה-בייט, תעבורת נתונים של 20 ג'יגה-בייט, דומיין ישראלי או בינלאומי חינם ו-5 תיבות דואר בנפח של 10 מגה-בייט.