סונול תעלה הערב (ד', 28.1.09) בקמפיין פרסומי חדש לקידום סדרת המשקאות החמים הנמכרים ברשת חנויות הנוחות Sogood. הסרטון הינו הראשון מבין סדרה של סרטונים ותשדירים חדשים בהיקף כולל של כשני מיליון שקלים, שיעלו בשבועות הקרובים לקידום מוצרי Sogood ותמיכה בקונספט השיווקי שהושק לאחרונה: "יצאת חדש".
הקמפיין החדש, שהופק על-ידי משרד הפרסום רגב קוויצקי, וייחשף על שלביו השונים במהלך השבועות הקרובים בטלוויזיה, ברדיו ובתחנות סונול, יקדם את הקפה האיכותי הנטחן במקום שנמכר בחנויות הנוחות Sogood, בנוסף למשקאות חמים נוספים כמו סחלב, שוקולטה ומשקה פרנץ' ונילה.
במהלך השבועות הקרובים, יועלו סרטוני פרסומת נוספים, תשדירי רדיו וכן יושקו מבצעים מיוחדים והגרלות נושאות פרסים.
סונול ממשיכה בהרחבת מגוון המוצרים והשירותים העומדים לרשות הלקוחות ב-215 תחנות הדלק של החברה, וברשת חנויות הנוחות Sogood, המונה 110 חנויות. במהלך 2009, מתכננת סונול לפתוח כארבעים חנויות נוספות בתחנות התדלוק של החברה.