חברת הסלולר הישראלי - פרטנר, דיווחה (יום ד', 29.1.03) לראשונה בתולדותיה, על רווחים שנתיים של 84.2 מיליון שקל. בשנת 2001 הפסידה החברה 303 אלף שקל, ובשנת 2000 הפסידה 768.7 מיליון שקל.
החברה השיגה בשנת 2002 הכנסות של 4.05 מיליארד שקל, עלייה של 25%, לעומת הכנסות בשנת 2001 שהסתכמו ב-3.24 מיליארד שקל, והכנסות של 2.1 מיליארד שקל בשנת 2000.
הוצאות השיווק והמכירה של פרטנר בשנת 2002 עלו בשיעור של 5%, והסתכמו ב-308 מיליון שקל - לעומת 292.2 מיליון שקל בשנת 2001, ו-327.9 מיליון שקל בשנת 2000.
ברבעון הרביעי של השנה השיגה החברה הכנסות של 1.02 מיליארד שקל, לעומת 1.07 מיליארד שקל ברבעון השלישי של השנה, והכנסות של 953 מיליון שקל ברבעון הרביעי של שנת 2001. רווחי הרבעון הרביעי של השנה הסתכמו ב-31.7 מיליון שקל, לעומת רווחים של 51 מיליון שקל ברבעון השלישי של השנה, והפסדים של 38.1 מיליון שקל ברבעון הרביעי של שנת 2001.
עמיקם כהן, מנכ"ל החברה, מסר עם פרסום הדוחות הכספיים, כי למרות האווירה הכלכלית הקשה בשווקים, הצליחה החברה להגדיל את הכנסותיה. במהלך השנה הרחיבה פרטנר את מגוון המכשירים שהיא מספקת ללקוחותיה, כך שיוכלו לתמוך בשירותי הדור השלישי.
אלן גלמן, מנהל הכספים של החברה, מסר שהחברה מוצרה מאוד מהתוצאות הכספיות של השנה. "במבט לעתיד, אנו צופים שקצב הגידול בהכנסות בשנת 2003 יואט בשל צמיחה נמוכה יותר של מספר המנויים, מירידה בתעריפי שיחות נכנסות ומתחרות מוגברת בענף", הוסיף גלמן.
מהחברה נמסר עוד, כי בחודש דצמבר ביצעה מספר שינויים במבנה האשראי שלה כדי להתאימו לתחזיות הצמיחה שלה ולהחדרת טכנולוגיית הדור השלישי. לרשות החברה עומדים, נכון לסוף שנת 2002, אפשרות למשוך עוד 191 מיליון דולר כשמסרת האשראי הכוללת של החברה עומדת על 710 מיליון דולר.
עוד עולה מנתוני החברה, שבשנת 2002 עלה מחיר רכישת מנוי חדש לרמה של 470 שקל לעומת רמה של 458 שקל בשנת 2001.
בניגוד למגמה הכללית בוול סטריט, רושמת מניית פרטנר עליות של כ-2%. בשנת 2002 איבדה המניה 43.6% מערכה. פרטנר ניסחרת בוול סטריט לפי שווי שוק של 2.67 מיליארד שקל.