אדום אדום, מותג הבשר הטרי של חברת תנובה, עולה בקמפיין חדש לקראת יום העצמאות. מטרת הקמפיין היא חיזוק איכויות הטריות והטעם של המותג תוך שימת דגש על החשיבות בצריכת בשר טרי על פני ההתפשרות שבקניית בשר מופשר מחברות מתחרות.
הקמפיין, בכיכובו של הגשש שייקה לוי, ובאמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב. יעלה ברביעי הקרוב בטלוויזיה, תחת הסיסמא "לא מתפשרים על בשר מופשר"
הקמפיין הטלוויזיוני, יציג את שייקה לוי בתור הקצב החביב בסופר, מדבר לקונה שעומד מולו, ברוח הומוריסטית גששית ואומר משפטים כמו: "כחול לבן בלב, אדום אדום בפיתה...", ומסביר לא להתפשר על בשר מופשר, במיוחד ביום העצמאות - אלא ללכת על אדום אדום - בשר טרי איכותי.
אדום אדום העלתה סרט טלוויזיה ראשון באמצעות הפרזנטור שייקה לוי לפני כחודש. מטרת הקמפיין הייתה לחזק את המודעות של הצרכן להבדיל בין בשר טרי לבשר מופשר. מסקר אומניבוס אחרון שנערך ומדד את תוצאות הקמפיין עלה כי הקמפיין חיזק בקרב קהל צרכני הבשר את זיהוי המותג אדום אדום עם בשר טרי איכותי. מנתוני הסקר נראית עלייה משמעותית בהעדפה הישראלית לבשר טרי על פני בשר קפוא או מופשר.