חמת, יצרנית הברזים המובילה בישראל, השיקה קמפיין חדש תחת הסיסמא: "עולם המים של חמת". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום הילה ושות', מדגיש את נושא החיסכון במים ומציג את מגוון המוצרים שמציעה החברה, שיאפשרו גם לצרכן לחסוך בהוצאות המים.
הקמפיין, "עולם המים של חמת", כולל רדיו, אינטרנט ופרסום על-גבי אוטובוסים ומציג את עולם המים של חמת כשונית אלמוגים בה חיים בהרמוניה דגים לצד ברזים של חמת.
בימים אלו משיקה חמת קו מוצרים חדש של ברזי מטבח עם מנגנון דו שלבי לחיסכון במים. זאת בנוסף למהלך קודם שביצעה החברה, בה שילבה בכל מוצריה חסכמים (מגבילי ספיקה), שגם הם חוסכים במים.
נראה כי חמת, כמובילת שוק הברזים, הפנימה היטב את נושא החיסכון במים, ומשקיעה, גם היום, מאמצים בפיתוח מוצרים נוספים לחיסכון במים. כך, למשל, במפעל המקלחונים של חמת, משולבים אביזרים חוסכי מים בראשי המקלחת, ונבדקת האפשרות לשלב שעון להגבלת משך זמן המקלחת ועוד.
כאמור, חמת שמה לה כמטרה להוביל את נושא החיסכון במים, תוך שילוב טכנולוגיות חדשות, ניסיון רב שנים ויכולת עיצוב מרשימה.
חמת מדגישה, ובמיוחד בימים אלו, את היותה יצרן "כחול לבן" המתמחה בייצור ושיווק ברזים בארץ ובעולם, ומעסיקה 45 עובדי שיקום, מאשדוד והסביבה. במפעל באשדוד, ניתן לראות את כל שלבי הייצור משלב היציקה, השיבוב, הליטוש, הציפוי והצבע, ועד למוצר המוגמר.
תחום נוסף שהנהלת החברה החליטה להשקיע בו, הוא הקשר עם תלמידי בתי הספר. "הכל מתחיל בחינוך" מסר, יגאל מורן, מנכ"ל חמת, "גם החינוך לחיסכון במים וגם החינוך לתעשיה 'כחול לבן'. במסגרת זו, בקרו בחמת, בשבוע שעבר, 35 מפקחים של משרד החינוך בתחום הוראת המדעים, על-מנת להכין תוכנית פעולה בבתי הספר, בנושאי חיסכון במים ותעשיה 'כחול לבן', וכבר השבוע ביקרו בחמת 30 תלמידי בית הספר אורט ממגדל העמק".