חברות טכנולוגיה ישראליות מעטות הצליחו להפוך להצלחה קמעונית בינלאומית. חברת פאוורמאט הישראלית עשויה אולי להיות אחת מאלו ולהקדים את ההבטחה של מודו בראשות דב מורן. החברה שפיתחה ומשווקת מערכת טעינה אלחוטית למכשירי סלולר החלה לשווק את מוצריה, ללא דולר של הכנסות, באמצעות קמפיין חובק עולם בהשקעה יוצאת דופן של 40 מיליון דולר. זוהי השקת המוצר היקרה ביותר שבוצעה בשנים האחרונות בהייטק הישראלי, וכפי הנראה, ההשקה היקרה ביותר של סטארט-אפ ישראלי אי-פעם.