|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

פיליפס משיקה את קו טלוויזיות הפרימיום שלה בישראל

- הודעה מטעם פיליפס
26/11/2009  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: קרן חוגי קורן  |    |  גיתם Porter Novelli
[צילום: יח"צ]

באירוע השקה שהתקיים בלופט "הקומה הרביעית" ביום רביעי האחרון חשפה פיליפס את סדרת הפרימיום של הטלוויזיות מתוצרתה לשנת 2010. פיליפס שמפתחת טלוויזיות כבר למעלה מ-50 שנה ממשיכה לקבוע סטנדרטים חדשים ומעלה את הרף בביצועי קול ותמונה מעשירה את חוויית הטלוויזיה בבית - בצפייה בסרטי קולנוע, במשחקי מחשב באיכות HD, בגלישה באינטרנט, חיבור אלחוטי לרשת הביתית, ועוד.

לופט "הקומה הרביעית" בדרומה של תל אביב "לבש" פיליפס עם ארבע פינות סלון במרכזן טלוויזיית פיליפס מסדרת 9000 שממחישות יכולות התממשקות של הטלוויזיה עם מחשבים אישיים, מערכות אודיו, אינטרנט, קונסוליות משחקים וכן תמונה וקול באיכות מעולה.

בנישה המרכזית של הלופט, עמדה טלוויזיית פיליפס בפורמט קולנועי 21:9. המדובר בטלוויזיה הראשונה בעולם שמציגה סרטי קולנוע בפורמט 21:9, בדיוק כפי שהבמאי התכוון, ללא כיווץ לפורמט DVD של 16:9 כפי שמוצג בטלוויזיות LCD הרגילות.

מנכ"ל פיליפס עמרי לוין, ומנהלת השיווק אלישבע שוחט הציגו באירוע את התכונות הבולטות של סדרה 9:

חוויית טלוויזיה מהסרטים

סדרת 9700 מציעה ביצועים גבוהים ותמונה חדה במיוחד, עם ניגודיות תמונה שטרם נראתה, של טכנולוגיה חדשנית בה שחור הוא באמת שחור ולבן הוא באמת לבן.

לסדרה החדשה תמיכה בתנועה מהירה ורמת ניגודיות גבוהה, זאת על בסיס החידושים האחרונים בטכנולוגיות ה-LCD, וההתפתחויות החדשות בעולם הטלוויזיה באינטרנט. למסכים עיצוב ייחודי במארז אלומיניום, מסכים בני 40, 46, מלווים באופציה למערכת ייחודית לתליה על הקיר, המבטיחה כי המסך ישמור תמיד על מצב מאוזן בציר הרוחב שלו - ללא תלות בזווית ההטיה האנכית או בסיבוב סביב ציר האמצע האנכי.

טכנולוגיית LED Pro של פיליפס מאפשרת להציג תמונה עוצרת נשימה - תוך חיסכון של 40% בצריכת האנרגיה. יותר מ-1,000 נוריות LED הפועלות באופן סלקטיבי, ערוכות במבנה סבכה ומספקות את תאורת הרקע לצג. הנוריות האלה מפיקות אור בוהק באזורים הבהירים של התמונה, ומעומעמות לחלוטין באזורים כהים, תוך חיסכון באנרגיה. שילוב עם מנוע התמונה Perfect Pixel HD, מפיק תמונה המאופיינת בניגודיות גבוהה, חדות - וצבעים חיים. עם LED Pro של פיליפס, שחור הוא שחור - ולבן הוא בהיר.

יחד עם טכנולוגיית LED PRO זוכת הפרסים, מגיעים דגמי 9700 כשהם מצוידים בטכנולוגיות עיבוד התמונה והתצוגה המתקדמות ביותר של פיליפס. מהדורת 2009 של מנוע העיבוד Perfect Pixel HD מטפלת בחמש מאות מיליון פיקסלים בשנייה - על-מנת להציע חדות תנועה ודיוק בפרטים שאין להם תחרות. כל פיקסל בתמונה הנכנסת משופר ומעובד על-מנת להתאימו טוב יותר לפיקסלים הסמוכים לו, ולבנות תמונה טבעית יותר הקרובה ככל האפשר לתמונה, בעולם האמיתי.

את טלוויזיות הפרימיום של פיליפס מלווה הטכנולוגיה החדשה spectra 3 Ambilight, טכנולוגיית הצפייה העוטפת של פיליפס השוברת את המוסכמות של הטלוויזיה ומספקת את חווית הצפייה האולטימטיבית ויוצרת תחושת קולנוע בבית. טכנולוגיית spectra 3 מזהה באופן מדויק את הצבעים השולטים בתמונה המוצגת על-גבי המסך - ויוצרת סביבת תאורת רקע תואמת, התאורה מקיפה את המסך משלושה צדדים, תוך הקרנתה על הקיר האחורי.

קצב הרענון המהיר ביותר בעולם ה-LCD

סדרת דגמי 9700 וה-9600 של פיליפס מציעות את קצב הרענון המהיר ביותר בעולם ה-LCD, בזכות מעבד Clear LCD הפועל ב-200 הרץ ומציע זמן תגובה של מילי-שנייה בודדת, שאין לו תחרות בתעשיה. כך, נפטרת פיליפס באופן מוחלט מתופעת מריחת התמונה, המוכרת בעולם טלוויזיות ה-LCD בסצנות המאופיינות בהתרחשות מהירה. טכנולוגיית Clear LCD ב-200 הרץ מפיקה חדות גבוהה במיוחד של תמונות תנועה, וצבעים חיים בכל תנאי הצילום וסוגי החומר הנצפה.

2,250 מיליארד צבעים - לתמונה מושלמת של המציאות

כל הטלוויזיות בסדרת 9000 משלבות את טכנולוגיית ה-Perfect Colors של פיליפס המשלבת בין סוג חדש של מקורות צבע, טכנולוגיה מתקדמת לעיבוד צבע וצג התומך היטב במגוון רחב של גוונים. הגברת עיבוד הצבע Color Booster פועלת בטכנולוגיה של 17 סיביות, על-מנת ליצור זרם של 2,250 מיליארד צבעים - ולהפיק תמונה אמיתית לחלוטין, מראה טבעי וגווני לבן מדויקים. כניסת HDMI המשולבת עם טכנולוגיית Wide Color מבטיחה את הצבעים החיים והחדים ביותר.

תנועה טבעית מושלמת, לתמונה נקייה ממריחות

מחלקת המחקר של פיליפס פיתחה שיטה הייחודית להבטחת הצגת תנועה טבעית מושלמת, Perfect Natural Motion, תורמת להצגת תמונה נקייה ממריחות וחדה כתער, החשובה במיוחד בעת הטיפול בתמונה בהפרדה של 1080/24 פיקסלים. טכנולוגיית Perfect Natural Motion מחשבת את כיוון התנועה ומהירותה, ומתקנת אוטומטית קפיצות בתנועה הזאת, הן בעת ההצגה של חומרים משודרים והן בחומרים מוקלטים, דוגמת DVD או Blu-ray. התוצאה הסופית של העיבודים והתיקונים המבוצעים בתמונה בזמן אמת, היא חדות ואיכות העולות אפילו על אלה המוכרות לנו באולם הקולנוע.

ביצועי קול מדויקים

הביצועים האיכותיים של מערכות הטלוויזיה המתקדמות של פיליפס כוללים גם את תחום הקול. דגמי סדרת 9700 משלבים שני רמקולים בני 15 ואט: הטוויטרים - רמקולים לצלילים הגבוהים - פונים לחזית המכשיר ומכוסים בסבכה המבטיחה צליל נקי לחלוטין. הבאסים ותיבות התהודה של הרמקולים משולבים בגב המכשיר, ומבטיחים צליל עמוק וחם, בתפוקה גבוהה.

גלישה באינטרנט מהטלוויזיה וחיבור לרשת המחשבים הביתית
שימוש למשחקי נינטנדו וסוני פלייסטיישן מאפשר את חווית המשחקים באיכות גבוהה.

כמו בסדרות נוספות גם סדרת ה-9700 וה-9600 של פיליפס מצויידת ב-NET TV ומאפשרת גישה פשוטה ומהירה לאינטרנט ולמגוון אתרים - מתוך עמוד הגלישה המוצג על-גבי מסך הטלוויזיה. Net TV נתמכת בשורת אתרים ייעודיים המותאמים ליכולות המכשיר, לרבות YouTube, eBay, TomTom, MeteoGroup, Netlog, Funspot ו-MyAlbum. הטכנולוגיה החדשה של פיליפס מעבדת ומתאימה את תכני הטלוויזיה והווידיאו הזמינים באינטרנט להצגה מיידית על גבי מסך הטלוויזיה, תוך הבטחת חוויית צפייה איכותית במיוחד. הגישה לחומר והגלישה מתבצעות בעזרת השלט-רחוק של מכשיר הטלוויזיה, ללא צורך בקופסת ממיר נוספת, או במנוי מיוחד. בנוסף ה-DLNA מחבר את הטלוויזיה למחשב דרך הרשת הביתית ומאפשר צפייה בתמונות, ווידאו וקבצי מוזיקה מה-PC ל-TV. ניגון תכנים/קבצים מהמחשב מצריכים DLNA. במידה ורוצים לנגן תכנים/קבצים און ליין מהרשת כגון סרטים ב-YouTube יש צורך ב-NET TV.

גם DLNA וגם NET TV משחררים מהצורך בכבלים/קופסאות מיותרות, החיבור נעשה דרך התחברות קווית לרשת האינטרנט הביתית או דרך חיבור WI FI תוך שימוש בשלט הרחוק.

איכות תמונה אולטימטיבית לצד ידידותיות לסביבה

דגמי 9700 מאושרים בתקן האיחוד האירופי לשמירה על איכות הסביבה - ומוכיחים כי ניתן לשלב בין איכות התמונה הטובה ביותר בקבוצת המערכות מסוג זה ובין ידידותיות לסביבה. פיליפס מתמקדת בתכנון המתחשב בשיקולים אקולוגיים, על-מנת להפחית את ההשפעה הסביבתית של הטלוויזיות אותן היא מייצרת. תהליך התכנון הידידותי לסביבה מאפשר לדגמי 9700 המיוצרים השנה לחסוך כ-40% מצריכת האנרגיה והחומרים, בהשוואה לדגמי 2008.

גישה ישירה לשידורי טלוויזיה דיגיטלית

סדרת פיליפס 9700 משלבת מקלט טלוויזיה דיגיטלית בהפרדה גבוהה לשידורי integrated DVB-T/DVB-C/MPEG-4 - ומאפשרת קליטה ישירה של שידורי הערוצים הפתוחים גם בארץ, ללא צורך בממיר נוסף. חמש כניסות HDMI 1.3a EasyLink מאפשרות חיבור מיידי של מכשירי HDMI, כאשר במקביל תומכת הטלוויזיה גם בתקשורת Wi-Fi, אינטרנט ורשתות PC. כך, ניתן להציג על-גבי המסך תכנים הזמינים ברשת המחשבים הביתית, וידיאו, מצגות, תמונות - או מוזיקה.

מקלט טלוויזיה דיגיטלית בהפרדה גבוהה לשידורי integrated DVB-T/DVB-C/MPEG-4 - שמאפשר קליטה ישירה של שידורי הערוצים הפתוחים גם בארץ, ללא צורך בממיר נוסף - משולב בכל דגמי טלוויזיות פיליפס החדשים.

חדשנות בלתי נדלית - הטלוויזיה היחידה בעולם בפורמט 21:9
באירוע הוצג גם מסך הטלוויזיה הייחודי של פיליפס 21:9 שהקרין את הסרט "בט מן האביר האפל" בפורמט בלו-ריי. הטלוויזיה הציגה את הסרט בפורמט קולנועי 21:9 , כך שניתן לצפות בסרטים בסלון הביתי בדיוק כפי שהם מוקרנים בקולנוע, ללא פסים שחורים, בלי לאבד חלקים מהתמונה. זוהי הטלוויזיה שעושה צדק עם כל שחקן, במאי, צלם ותאורן.

הטלוויזיות הראשונות במאה הקודמת שידרו בפורמט 4:3. עם כניסת המסכים הרחבים השתנה הפורמט ל 16:9, מה שהיווה שיפור בחוויית הצפייה. אולם עדיין - טלוויזיה וקולנוע נשארו שונים בצורתם. יצרניות הטלוויזיה הציגו פתרונות בדמות תוכנות כיווץ ומתיחה אולם מדובר תמיד היה בפשרה. מעתה אין צורך להתפשר, יש טלוויזיה בפורמט קולנועי אמיתי 21:9.

AUREA עיצוב ללא פשרות

טלוויזיית העלית של פיליפס ה-AUREA שהקרינה מופע מוזיקה מרהיב עם תצוגה אור קולית המשלבת בין גירוי חושי, חווית אור ועיצוב כובש. AUREA יוצרת חוויה שעוטפת את הצופה ומאפשרת לו להתנתק באמת מהמציאות היומיומית. בזמן שהתכנים מוקרנים על המרקע, מקרינה המסגרת האקטיבית מסביבו הילה בצבעים משתנים שמותאמים באופן מושלם לתמונות ולפס הקול של התוכן המוקרן. חוויית צפייה שטרם נראתה נוצרת.

סדרה 9600

סדרת 9600 מציעה אף היא ביצועים גבוהים ותמונה חדה במיוחד זאת על בסיס החידושים האחרונים בטכנולוגיות ה-LCD ביניהם הטכנולוגיה הייחודית Perfect Pixel HD, המפיק תמונה המאופיינת בניגודיות גבוהה, חדות - וצבעים חיים. זמן תגובה מהיר במיוחד של 1m ומעבד של 17 bit 250 מיליון צבעים.

את סדרת ה-9600 של פיליפס מלווה הטכנולוגיה החדשה 2spectra Ambilight, טכנולוגיית הצפייה העוטפת של פיליפס השוברת את המוסכמות של הטלוויזיה ומספקת את חווית הצפייה האולטימטיבית היוצרת תחושת קולנוע בבית. טכנולוגיית ה-Ambilight spectra 2 מקיפה את המסך משני צדדים, תוך הקרנתה על הקיר האחורי.

תאריך:  26/11/2009   |   עודכן:  26/11/2009
קרן חוגי קורן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלו"ט - האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים תקיים אירוע התרמה שנתי של העמותה, תחת הכותרת - "שישי בג'ינס" - ידידי אלו"ט למען הילדים האוטיסטים.
26/11/2009  |  רות סיוון  |   הודעות כלליות
מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים, שמח להזמינכם לשני אירועים מיוחדים שיתקיימו השבוע:
ביום ראשון בערב התכנס מועדון ה-100 של בוגרי הטכניון. מדובר במועדון בראשו עומד דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, וחברים בו בוגרי טכניון המכהנים בתפקידי מפתח בכלכלה ובחברה בישראל. האירוע עמד בסימן קידום מדע וטכנולוגיה. אורח הכבוד באירוע היה שר האוצר ד"ר יובל שטייניץ.
קורס חדש המוכר לגמול השתלמות בנושא "האחיות מתגייסות לקידום בריאות האישה", שמטרתו הקניית ידע בבריאות האישה, תוך הפנמת תפקיד הסיעוד בקידום בריאות האישה על בסיס כלים לקבלת החלטות קליניות, יפתח בדצמבר בבית הספר לאחיות במרכז הרפואי זיו בצפת.
26/11/2009  |  ליאת זינתי  |   הודעות כלליות
בסוף השבוע האחרון קיבלה חברת ספידו ישראל את הדגמים הראשונים של בגדי הים מסדרת ה-LZR Racer Elite. ה-LZR Racer Elite, בגד הים התחרותי והמתקדם ביותר, הינו אחד מתוך שלושה פיתוחים חדשים מבית ספידו יחד עם LZR Racer Pro ו-LZE Racer Comp. בגדי הים החדשים מבית ספידו אושרו על-ידי פינ"א בהתאם לדרישות החדשות.
26/11/2009  |  ג'וד לברון   |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il