חברת נטורל פורמולה משיקה לוגו חדש, אשר עוצב על-ידי משרד הפרסום של החברה - גליקמן נטלר סמסונוב. (יום ב', 7.4.03).
אלחנן שקד, מנכ"ל משותף נטורל פורמולה-נקה-קרליין מוסיף: "החלטתנו בדבר שינוי הלוגו נבעה מהרצון לרענן ולבטא את רוח ההתחדשות המאפיינת את נטורל פורמולה. חברת נטורל פורמולה הינה החברה המתקדמת ביותר בתחום מוצרי עיצוב השיער בישראל, נתון אשר מתבטא היטב בהובלתנו את שוק מוצרי עיצוב השיער בארץ. מדי יום אנו משיקים מוצרים חדשים המבטאים את הטרנדים האחרונים בעולם בתחום השיער, תוך שילוב מתן פתרונות יעילים לקהל הישראלי".
בלוגו החדש, המילה "NATURAL" כתובה בכתב מעוגל, קצר ו"משוחרר" יותר, עם דגש על האות התחילית "N", כאשר בלוגו הקודם המילה היתה כתובה באותיות מאורכות ופחות מעוגלות. כמו-כן, העלה אשר עמד מעל המילה "NATURAL" והיה עד עתה בגוון שחור כאותיות עצמן, קיבל גוון ירקרק ורענן לסמל את ההתחדשות והתרעננות של החברה. הלוגו החדש ילווה מעתה את כל המוצרים החדשים של נטורל פורמולה ובהמשך גם את כלל המוצרים הקיימים, על-פי קצב הדפסת הגרפיקות אשר יארך כפי הנראה מספר חודשים.
הלוגו יושק במסגרת קמפיין טלוויזיה אשר יעלה בערוץ 2, ויתמקד בסדרת קרמי הלחות וסדרת השמפו. מעבר להשקת הלוגו החדש, מטרת הקמפיין היא "שמירה על הקיים" בנושא תחזוקת המותגים. הקמפיין יעלה בהשקה של חצי מיליון ש"ח.
שוק התכשירים לעיצוב וטיפוח שיער נאמד בכ-120 מליון ש"ח כאשר הצעירים מהווים כ-50% ממנו. חברת נטורל פורמולה מובילה בשוק עם נתח של כ-40%.