ליימן שליסל, משווקת מותג העוגות והעוגיות לחמי, עולה בקמפיין טלוויזיה לסדרת עוגות השמרים שושנים של לחמי.
הקמפיין יעלה באמצעות יורו ישראל בטלוויזיה, בערוצים 2 ו-10, למשך שבועיים והיקפו נאמד בכשלושה מיליון שקלים. הסלוגן שמלווה את הקמפיין: "איזה מזל שהיום יש לחמי".
שני הסרטונים שהופקו לטובת הקמפיין משדרים מסר של חום, אהבה, ביתיות ומשפחתיות.
אורית גור אריה, מנהלת מותג לחמי בליימן שליסל, מעדכנת כי "סדרת עוגות השמרים שושנים נחשבת לסדרה מובילה בקטגוריית העוגות הביתיות של לחמי. העוגות הביתיות של לחמי הן עוגות פרימיום - איכותיות ובעיקר מאד טעימות". גור אריה מוסיפה ואומרת, כי הקמפיין מחזק את מעמדן של העוגות כמותג יוקרה שכל אחד יכול להרשות לעצמו ביום יום, ומחבר את הצרכנים לצריכה יומיומית של מוצרי איכות".
מגוון מוצרי קונדיטוריית לחמי, מופצים ומשווקים בישראל על-ידי חברת ליימן שליסל.
ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בין המותגים המיובאים ומשווקים באופן בלעדי על-ידי ליימן שליסל ניתן למנות בין השאר גם את: מנטוס, צ'ופה צ'ופס, הלס, פררו רושה, וורטר, טופיפי, מרסי, סמינט, קינדר, לואקר, הוט פופ, קליית גת, לחמי ועוד.
באתר החברה
www.l-s.co.il, ניתן למצוא אינפורמציה נוספת על החברה ופעילותה.