החברה לאיתור ולהשבת נכסים של נספי השואה, מעלה קמפיין חדש למען איתור יורשים באמצעות משרד הפרסום יורו ישראל. מטרת הקמפיין היא לסייע בהשבת רכוש של הנספים בשואה הנמצא בישראל ליורשיהם החוקיים. עלות הקמפיין מוערכת בכחצי מיליון שקלים. בעתיד צפויה גם התאמה של הקמפיין לאוכלוסיות יהודיות בארה"ב ובאירופה.
הקמפיין מושק תחת הקונספט "סוגרים מעגל", מתוקשר באמצעות שפה ייחודית ומאוד אמוציונלית, ויכלול, בשלב הראשון, תשדירי רדיו בכיכובם של גילה אלמגור, אלי דנקר וגדי ליבנה, שיעלו ברשת ב', גל"צ ורדיו רק"ע. בנוסף, יכלול הקמפיין מודעות לעיתונים שיפורסמו בישראל היום, מעריב, הארץ, ג'רוזלם פוסט ו-ווסטי, תחת הכותרות "סבא שלך היה שמח לדעת שהקרקע שלו נמצאת בידיים טובות" ו-"הסבתא שלא זכית להכיר הייתה שמחה לדעת שהחסכונות נשארו במשפחה".
החברה לאיתור ולהשבת נכסים של נספי השואה היא גוף ייחודי שהוקם מכוח חוק נכסים של נספי השואה (השבה ליורשים והקדשה למטרות סיוע והנצחה), תשס"ו - 2006. תפקידה העיקרי, לתקן עוול היסטורי ולהשיב נכסים של נספי השואה או את שוויים ההוגן לזכאים להם, לאחר למעלה מ-65 שנה של התעלמות והתכחשות לעניין. בנוסף, הוסמכה החברה לעשות שימוש בכל אותם נכסים שלא ימצא להם יורש, לצורך סיוע לניצולי שואה הזקוקים לכך, לרבות סיוע בתחומי הרפואה, הסיעוד, הרווחה, התמיכה הנפשית והכלכלית, ולתמוך במוסדות ובגופים שמטרתם סיוע לניצולי שואה וכן לתיעוד, חינוך הסברה והנצחה של זכר השואה והנספים בה.
קרדיטים:
יורו ישראל: מנהלת מחלקת לקוחות - דנה לופבן; מנהל הקריאייטיב - אופיר מירב; מנהלת הפקה - דנה קארו זינגר; קופי - אסף קוברסקי ומיכל פרי; ארט - גלית רבסקי; מנהל מחלקת מדיה - ליאור גרינץ; פלנרית מדיה - מרים פינק; תקציבאי - רן צור.
ארד תקשורת: מנהל מחלקת גופים ציבוריים - עו"ד לירן אלרם; דוברת החברה להשבה - מיטל נוי; מנהלת מחלקת מגזר רוסי - ז'אנה זורחוב.