מאמא עוף, יצרנית ומשווקת מוצרי העוף והשניצלים המוכנים הגדולה בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיה למוצרי השווארמה האמיתית בהשקעה של כשני מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.
הקמפיין מציג סדרה בת חמישה סרטונים, בהם הקריין מציג בכל סרטון שווארמיה של משפחה אחרת. כך לדוגמא, מוצגת "השווארמיה של משפחת כץ" כשווארמיה חדשה שנפתחה בבית המשפחה. לאחר מכן, הקריין מוסיף: "עם השווארמה האמיתית והעסיסית של מאמא עוף, כל אחד יכול להיות מלך השווארמה", כאשר על המסך מתנוססת מנת שווארמה מגרה במיוחד.
יעל ברזלי-צברי, מנהלת שיווק מאמא עוף: "הקמפיין החדש מעביר היטב את המסר שהשווארמה של מאמא עוף מאפשרת לכל משפחה בישראל להרגיש כאילו פתחה אצלה שווארמיה. כך, כל אחד יכול ליהנות משווארמה טעימה, עסיסית ואסלית בטעם של שווארמיה לצד האיכות והטריות של מאמא עוף".
מוצרי השווארמה האמיתית של מאמא עוף עשויים מנתח שלם ואמיתי של עוף והודו, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. השווארמה של מאמא עוף הושקה לראשונה בשנת 2002 ונחשבת למוצר הנמכר ביותר בקטגוריית המוצרים המצוננים של מאמא עוף, כאשר היא תופסת 30% מנתח שוק זה.