משרד הפרסום החיפאי שפי - מקבוצת אדלר חומסקי - ורשבסקי - Grey, יטפל בתקציב הפרסום של הגרנד קניון בחיפה. המשרד הצפוני, שליווה את הגרנד קניון במשך שלוש שנים החל מפתיחתו בשנת 1999 ולאורך קמפיין ההשקה שלו, יחזור לטפל בתקציב הפרסום שעומד השנה על סכום של 2.5 מיליון שקלים.
עד כה טופל תקציב הפרסום של הגרנד קניון בחיפה על-ידי משרד הפרסום צדר:יריב, המטפל בתקציב הפרסום הכולל של רשת קניוני ישראל. השבוע התקבלה ההחלטה להעביר את תקציב הפרסום של הגרנד קניון למשרד הפרסום שפי - מקבוצת אדלר חומסקי - ורשבסקי - Grey.
מנהלת השיווק של הגרנד קניון, אילנית גריוביץ-ברגר מסרה: "אנו חוזרים למשרד הפרסום המקומי בחיפה, הבקיא בנתוני האזור הרלוונטיים והוא יבטיח לגרנד קניון תוצאות מרחיקות לכת בתקופה מאתגרת זו בתחום הקניונים בישראל. במהלך שלוש השנים האחרונות, ליווה את הגרנד קניון משרד הפרסום של קניוני ישראל צדר:יריב. במסגרת תהליך המיתוג הרשתי, נעשתה עבודת פרסום מרוכזת ל-18 קניוני הרשת וחלק חשוב מהצלחת הגרנד קניון היא משרד הפרסום".
הגרנד קניון, מרשת קניוני ישראל, ממוקם בשכונת נווה שאנן בחיפה והוא הוקם בסוף שנות התשעים ונפתח בשנת 1999. הקניון משתרע על פני כ-200,000 מ"ר, מתוכם 51,600 מ"ר שטח מסחרי והוא מכיל כ-3000 מקומות חנייה ושלושה מפלסים הכוללים כ-200 חנויות, בית מרקחת, בתי קפה, מסעדות, ומשרדים, רשתות מזון מהיר, פארק שעשועים , ואולפני רדיו חיפה - הרדיו המקומי.