|
מתוך הקמפיין [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
קמפיין המשך לפרסיל ג'ל - ג'ל לכביסה במכונה, בכיכובה של מרגול, יעלה בטלוויזיה בימים הקרובים. עלות הקמפיין, שסיסמתו: "הדור הבא של אבקות הכביסה הוא בכלל ג'ל", מוערכת בשני מיליון שקלים.
קמפיין זה בא בהמשך לקמפיין טלוויזיה ולפרסום רחב היקף לקידום פרסיל ג'ל והוא יעלה בערוצים 2, 10 ו-24, באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן DDB ואותו תוביל מרגלית צנעני, שנבחרה ללוות את הקו הפרסומי של המותג פרסיל ג'ל בשנת 2010.
סרטון הקמפיין מציג את מרגול בז'רגון הישיר והדוגרי המזוהה עימה, הכולל מונחים כמו "ג'ננה", "דח מוחי", אין "חארטות", אין "דוואינים", והוא מעניק גוון חדשני למותג פרסיל, בהתאם לחדשנות שמציע ג'ל הכביסה.
גל שולמן, סמנכ"ל השיווק של הנקל סוד, מציין כי קמפיין הטלוויזיה הראשון למותג בכיכובה של מרגול זכה שלוש פעמים בסקר הפרסומות הזכורות והאהובות והביא את פרסיל להיות המותג הנמכר ביותר במהלך חודש פברואר. "נתונים אלו מוכיחים כי קהל הצרכנים הביע אמון במותג וביתרונותיו והחליט להשתדרג לפרסיל ג'ל", מוסיף שולמן.
פרסיל ג'ל הינו ג'ל מרוכז לכביסה במכונה, פרי פיתוח מעבדות הנקל, המאופיין בפורמולה ייחודית המכילה ריכוז גבוה של חומרים פעילים.
קרדיטים: מנהל קריאייטיב - טל מנור; קופירייטרית - אפרת עבודי; סופרווייזר - אילן פדר; תקציבאית - חן בן ישי; מנהלת מחלקת פלנינג - אליאן אלקון; משנה למנכ"ל - גיא וינברגר.