שירות "מזומן ב-SMS" מאפשר העברת כסף מחשבון הלקוח ומשיכתו על-ידי צד ג' (או על-ידי הלקוח עצמו) מכל מכשיר כספומט של לאומי, באמצעות הזנת קוד במכשיר הכספומט, ללא צורך בכרטיס מגנטי.
הפעולה מתבצעת באמצעות שירות "גלישה ישירה" באתר האינטרנט של לאומי, והחל מהיום, גם באמצעות אפליקציית iLeumi באייפון, כשלקוח המעוניין להעביר סכום כלשהו, למוטב כלשהו, ממלא את פרטי המוטב שאמור לקבל את הכסף. בסיום הפעולה נשלח למושך המיועד קוד סלולרי חד-פעמי באמצעות SMS, וזה יוכל למשוך את הסכום שהוקצב בכל כספומט של לאומי. משיכת הכסף בכספומט מתבצעת באמצעות הזנת הקוד שהתקבל בטלפון הסלולרי, תאריך הלידה של המוטב והסכום שהועבר, וזאת ללא הזדהות עם כרטיס מגנטי כנהוג במכשירי הכספומט.
מהיום התווספה לאפליקציית iLeumi לשונית חדשה: "ביצוע פעולות", וכניסה ללשונית זו מאפשרת ללקוח להשתמש בשירות מזומן ב-SMS ולהעביר כסף בין חשבונות.
ראש מערך תפעול ומינהלה בלאומי, מר יצחק מלאך, אמר היום כי בעולם כולו מפעילים בנקים בודדים בלבד את שירות מזומן ב-SMS, וכי לאומי הוא הראשון בעולם ששילב את השירות באפליקציית האייפון שלו. מלאך ציין כי הוספת השירות משתלבת בתפיסות "לאומי דיגיטל", אשר שמה דגש על זמינות מלאה ללקוח, פשטות של המוצרים והשירותים ואטרקטיביות וחיסכון ללקוח. "מאז השקנו את מזומן ב-SMS, נעשו באמצעותו עשרות אלפי פעולות משיכה של לקוחות שביקשו להעביר כסף באופן מיידי לקרוביהם, והאפשרות לשימוש בשירות זה גם באמצעות האייפון, מהווה קפיצת מדרגה ומשפרת את נוחות השירות עבור עשרות אלפי לקוחות לאומי שהם בעלי אייפון", אמר מלאך.