סוגיית הפרטיות בפייסבוק ממשיכה לסבך את הרשת החברתית הפופולרית: החברה העבירה נתונים מזהים של גולשים למפרסמים, לצד מייספייס ואתרים חברתיים נוספים - כך מדווח ה"וול סטריט ג'ורנל". לפי הדיווח, החברות העבירו את מספרי הזיהוי של הגולשים שלחצו על פרסומות באתריהן. בעזרת נתונים אלה, יכלו המפרסמים לאתר פרטים מזהים על הגולשים, ובהם שמותיהם, וזאת חרף הבטחתה של פייסבוק שלא למסור מידע אודות המשתמשים מבלי לקבל את אישורם לכך. בין החברות שקיבלו לידיהן את הנתונים היו DoubleClick של גוגל ו-Right Media של יאהו, מדווח הג'ורנל. לטענת החברות, הן לא היו מודעות למידע שהועבר אליהן ולא עשו בו כל שימוש. לאחר פניית העיתון, השיבו פייסבוק ומייספייס כי ערכו שינויים בקוד ופתרו את פרצת האבטחה.