קבוצת נירלט יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף בהשקעה של כ-6.5 מיליון שקלים. מטרת המהלך הטמעת תפיסת מותג חדשנית בקרב הקהל הישראלי, המחברת בין צבעי קירות לאופנה והופכת את עולם צביעת הבית מפונקציונאלי לאמוציונלי. בשלב הראשון של המהלך יעלה קמפיין פרסומי במגוון אמצעי מדיה תחת הכותרת "יפה לך. נירלט", המדגיש את ערכי המותג החדשים.
הקמפיין בהשקעה של 3.5 מיליון שקלים יעלה לאוויר ב-23 ביוני, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. בסרט הפרסומת העומד במרכז הקמפיין משתתפת הדוגמנית המקסיקנית, פרידה אסטריד, כוכבת ערוץ האופנה של אמריקה הלטינית. אסטריד "לובשת ופושטת" את מגוון הצבעים מבית נירלט באופן שמדגיש את הרעיון המרכזי של הקמפיין - הקשר בין מה שאתה לובש לצבע הקירות בבית שלך והקלילות בה ניתן להתאים את הקירות לסגנון האישי.
במקביל לקמפיין הטלוויזיה תעלה החברה בקמפיין אינטרנט נרחב הכולל פעילות ייחודית ברשת הפייסבוק, הפונה לקהל של מעצבים, אדריכלים וחובבי עיצוב. ובהמשך יתווספו כרזות ענק לאורך איילון.
בנוסף לפרסום, תקיים נירלט במהלך חודש יולי, מגוון פעילויות שיווקיות ופעילויות קידום מכירות כשגולת הכותרת - תערוכה ייחודית בה תשתף נירלט פעולה עם מעצבים ישראלים במגוון תחומים, כשהקונספט המוביל הינו חיבור בין עולם העיצוב לעולם הצבע.
לדברי אירית גילן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בנירלט: "נירלט שמה לה למטרה להוביל מהפכה בתפיסה הרווחת כלפי עולם הצבע לקירות, שנתפס עד היום כמשהו פונקציונלי ובסיסי ולהפוך אותו לחלק בלתי-נפרד מעולם העיצוב, על כל המשתמע מכך. כחברה המובילה את עולם העיצוב בצבע אנו מבינים שצבע הוא האמצעי המיידי והמשמעותי לביטוי עצמי, וכמו שאנו בוחרים צבע בבגדים שאנו לובשים, כך גם קירות הבית הם חלק ממי שאנחנו, וגם הם ניתנים להתאמה בקלות לטעם האישי, לסגנון החיים ולטרנדים העיצוביים. נירלט מביאה לשוק את הרוח הרעננה והצעירה ואת המוצרים החדשניים, המעודכנים והאופנתיים ביותר".
עודד פרנקל, מנכ"ל נירלט: "מהלך שיווקי זה הינו צעד נוסף בביסוסה של נירלט כחברת הצבע מס' 1 של ישראל".
שוק הצבע בישראל מגלגל כמיליארד שקלים בשנה. התחום מתחלק למספר ענפים כאשר צבעי הקיר הינו הענף הגדול ביותר הרושם שיעורי צמיחה גבוהים מדי שנה. בשנים האחרונות הפכה קבוצת נירלט לשחקנית מרכזית בשוק הצבע. קבוצת נירלט שמה לה למטרה להיות חברת הצבע המובילה בישראל בתחום הצבע הן באיכות המוצרים, הן באיכות השירות והן בחדשנות.