|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

כוכב נולד: אליל הבנות הודח בגלל גלי עטרי

המחווה לגלי עטרי הולידה ביצועים ברמה לא אחידה בן פרץ מסכם את רגעי השיא, ובעיקר השפל, של אתמול
01/07/2010  |   עכבר העיר עכבר העיר   |   חדשות   |   תגובות
מאת: בן פרץ  |    |  עכבר העיר  |  mouse.co.il  |  תגובות
זו עבודה שחורה, אבל מישהו...
[צילום: עכבר העיר]

הכוכבים האורחים ממשיכים לזרום אל אולפן “כוכב נולד” בעוד שמספר הכוכבים הנולדים בשמיים הולך ומצטמק ומגיע סוף סוף למספר המנופח, אך על סף ההגיוני - 20. והערב, גלי עטרי משחזרת את הרפרטואר וגם מגישה עצות למתמודדים הצעירים שכל מה שהם רוצים הוא לשיר את השיר שלא יביא להם הדחה.

אז למה חשך האולפן, מי מתקדם? ומי מנהל את החיים שלו ברברס? על-מנת לענות על השאלות הבוערות האלה נטשתי את דיוני ועדת טירקל בבית אחוזת ראשונים וצפיתי ב”כוכב נולד” כדי שאתם לא תצטרכו.

מעיין

הערב נפתח בפוסט מורטום לביצוע של מעיין משבוע שעבר שכל חייה תעדיף לדלג על פני החודש “נובמבר” ישר לדצמבר. צדי אומר לה שהביצוע היה מעצבן, היא רוצה לשיר את “דרך ארוכה”. צדי מזהיר שזה מסוכן. מעיין נראית כאילו היא עומדת לצעוק עליו “אתה לא מבין אותי, אתה בכלל לא אבא שלי ואני שונאת אותך”, אבל היא מצליחה להתאפק. גם גלי אומרת למעיין שהיא הייתה מעצבנת אבל אוהבת את מה שהיא רוצה לעשות עם “דרך ארוכה”.

בשמלה סגולה, מעיין מסגלת לעצמה את כל המניירות של פסטיבל הילדים בשלב שבו היו הילדים שרים עם העיוועווים המתבקשים של הקול.

פבלו חושב שהיא מצאה את הדרך חזרה, דנה חושבת שהיא לא משתמשת באנרגיה שלה נכון, מרגול פוסלת על-רקע צעירות, גל מסביר לה שהיא לא מספיק מפותחת וצדי חושב שצריך משהו מעבר.

השורה התחתונה - מעיין מגלה התעלמות הפגנתית מהעצות המועילות והמחכימות של המדור. מה אמרנו בשבוע שעבר? לעולם לא לבחור את הלהיט הגדול ביותר של האמן האורח. אבל היא צעירה, היא עוד תלמד. או שלא.

נסים

נסים לוקח תחת חסותו את שחר דה פייס ומרביץ בו הלכות פלירטוטים עם בנות. למרבה המזל “פעם ראשונה בים?” נעדר מהרפרטואר שלו. לדה פייס שלום.

גלי מודיעה לנסים שהוא עז ויפיוף, הוא רוצה לשיר את “אזמרלדה”. גלי סקפטית, עוד בצנעא היא הייתה סקפטית, והיא לא בטוחה שהוא יכול להתחבר לסיפור. יואב צפיר מבצע את הופעת האורח ההכרחית שלו ומכריז שהם נראים כמו אמא ובן. גלי, כפרה עליה, מגלה חוש הומור בריא ואומרת שטוב שהם לא נראים כמו סבתא ובן.

נסים ישוב על שרפרף מרביץ בצופי “כוכב נולד” את התקציר של הגיבן מנוטרדם בעיבוד מזרחי משהו. זה נראה ונשמע בעיקר כמו פרק ספיישל של ויקטור הוגו ב”שלוש ארבע חמש וחצי” בביצועו של ששי קשת. אין זכר ליונה, צ’ומפי ואינשם.

דנה חושבת שזו הייתה בחירה לא טובה של שיר, מרגול לא אהבה את העיבוד, גל אומר שנסים עשה שני צעדים אחורה, צדי אהב את העיבוד אבל לא אל הביצוע,, פבלו חושב שהוא העיף להם סטירה. גלי דווקא מבסוטית.

השורה התחתונה - להתחיל עם בחורות נסים אולי יודע, אבל יש לו הרבה מה ללמוד על פלרטוט עם קהל ועם מצלמה.

תהל

במסגרת האח הגדוליזציה הזוחל שעובר על “כוכב נולד”, אנו נאלצים לצפות בגל דורך על גוויתה של תהל ומודיע לה שהביצוע של שבוע שעבר היה תאונת דרכים. בתגובה היא מתיישבת בדיוק בנקודה שבה איילה רשף ישבה ומיררה בבכי פעמים אין ספור. אוהד, בתפקיד אביב, מתיישב לנחם אותה. גל בא להתנצל ועושה איתה שיחה מלב אל לב במסגרתה הוא מבקש שתתחבר לאישיות שלה. בתגובה היא בוחרת את “סוף העונה” וגלי אומרת שהביצוע מקסים.

פנס צהוב גדול גורם לתהל להיראות כאילו היא הלכה לאיבוד בשמש והיא מרביצה פרשנות קרן פלסית לשיר שמרוקנת אותו מכל קמצוץ אירוניה שקיים בביצוע המקורי. בהמשך יש גם כמה זעקות. הפרסומות מעולם לא נראו רחוקות כל כך.

מרגול לא התחממה מהשמש ואומרת שהיה קר ומנוכר, גל חושב שיש שיפור, צדי אהב את החלק השקט, פבלו חשב שהביצוע סבל מפיצול אישיות, דנה מעניקה לה את עיטור העוז והגבורה.

השורה התחתונה - התשובה בגוף השיר: “שום דבר חשוב לא קרה”.

אוהד

הדוכס שרגא גאגא מחליט לחזור להיות הבחור השמח בשכונה והולך על “ולנטינו”. הפרשנות אמורה להיות של הילד הלא מקובל שמקנא במלך השכבה. אם הבנתי נכון, מעין “נכון את יפה” חד מיני.

הדוכס שרגא גאגא מחליט ללכת עד הסוף עם עניין הלוזריות ולובש טי שירט של דגל אנגליה, שעדיין מלקקת את פצעיה מהתבוסה לגרמנים במונדיאל.

בהתחלה לא ברור למה התכוון המשורר, לקראת הסוף משתחררת קצת הקאמפיות שהדוכס שרגא גאגא הבטיח וזה נראה בעיקר כמו השיר התורן באירוויזיון של ההוא שחושב שהוא נורא מצחיק ושהוא מרביץ כאן סאטירה חריפה על עליבות המעמד.

גל חושב שהקריצה הלכה לאיבוד, צדי אומר שזה היה תיאטרון טוב, פבלו חשב שהיה מעולה, דנה מודיעה שהוא השאיר אצלה חותם עמוק ומרגול מבקשת שיחזור לבלדות.

השורה התחתונה - איך שרה יונה, אחותה של גלי: “לא תמיד העיקר החוכמה, גם השטות מחפשת סיפוק.”

עידן

מהלוחם הרגיש נחסך האלמנט הטלנובלי והוא ישר ניגש למלאכה ושר בפני גלי את “בין האש ובין המים”. יש לה בקשה אחת קטנה, שהשיר יתפתח ממשפט למשפט ושירגיע עם הסלסולים.

עמדי עולה על הבמה עם חולצת מחשוף וי עמוק ושרשרת. בחלק הראשון לא רק שאין התפתחות ממשפט למשפט, יש בעיקר הפסקות ארוכות ביניהם. בהמשך זה דווקא משתפר.

פבלו חושב שהוא מתפתח אבל מסרב להראות האם הוא הגיע לנקודת ה’טוב’ על הגרף, דנה נהנתה להסתכל עליו, מרגול אומרת איזה יופי, גל אומר שזה הביצוע הכי טוב הערב ופתאום נהיה חושך באולפן. עולה שקופית של “כוכב נולד” ולרגע חולפת המחשבה שמחתרת אינטלקטואלית השתלטה על האולפן בניסיון להסיר את הריאליטי מהעולם. תוך שתי שניות עוברים לפרומואים ולפרסומות. כשחוזרים, צביקה מסביר שהייתה הפסקת חשמל. אני מתאר לעצמי שהשיא הדרמטי של מחר יהיה כשיראו לנו קטע מהשיחה שבוודאי התרחשה בין מנכ”ל קשת למנכ”ל אולפני הרצליה שבה חיווה הראשון את דעתו על איכות הגנרטורים באולפן.

השורה התחתונה - מישהו הפסיק את הזרם בסניף המרכזי, אבל עמדי בדרך הנכונה להתחיל לייצר ויברציות.

אבי

במסגרת כיתת האמן צדי מסביר לאבי שהוא לא מתחבר למילים. אבי בדרכו השקטה חוטף ג’ננה קלה ומחליט שמעכשיו הוא יעשה מה שהוא חושב. לגלי הוא מודיע שהוא הולך על “עוד יום”, היא אומרת לו שזה לא עובר ומציעה לו את “השיר שיביא לך אהבה”. אבי מתעקש.

בחיבור בין אבי לשיר יש פוטנציאל מטורף להפוך אותו להמנון מעמד הביניים שנשחק ונגרס תחת היום יום הישראלי כמו שאלי לוזון הצליח לעשות בביצוע של לו ל”גשם” של בנזין. אבי לא ממש מצליח לתפוס את ההזדמנות.

פבלו מודיע שהוא רוצה לשיר איתו, דנה רוצה שישיר יותר קטן, מרגול מודיעה שביצע כמו גרזן, גל אומר שהיה בסדר וצדי אומר שהיה פצצה.

השורה התחתונה - בחירה נכונה של שיר, הביצוע לא הלך עד הסוף.

יובל

יובל ודיאנה מסתלבטים על הדשא ועושים אחד לשני רוק. ולא בדרך שאתם חושבים. הדוכס שרגא גאגא מבהיר למה התכוון ב”ולנטינו” כשהוא עוגב על תלתי הזהב של הגולדן בוי הירושלמי.

יובל בוחר את “ואולי” וגלי מופתעת לטובה.

גם המחשוף של יובל עמוק מתמיד, הוא נהנה מהאלמוניות היחסית של השיר ומפלרטט עם המצלמה ללא בושה.

דנה אומרת שהוא הורס והיא רוצה יותר שחרור ובאדי, מרגול אומרת שהיה גלגלצי, גל מודיע על הביצוע הכי טוב הערב, צדי אומר שזה עבד ופבלו מופתע לטובה.

השורה התחתונה - בכל פעם שיובל פותח את העיניים, אלפי מעריצות רוצות רק לקפוץ אל תוך הירוק ירוק הזה.

רוית

הבט”שית בוחרת את “רק אתמול” וגלי חושבת שאולי היא צעירה מדי. על הדרך היא מזהירה אותה שאהבה זה כואב. הבט”שית כמו מצטטת את “בחינת בגרות” ומכריזה שהיא כבר יודעת מה זאת אהבה. גלי מגיבה ב”יופי “ ו”אחלה” וזה לא נשמע משכנע מי יודע מה.

הבט”שית מתחילה קטן וחמוד ומשם זה מהר מאוד מידרדר למחוזות הרייצ’ל ברי מגלי. אולי גם לה יש שני אבות.

מרגול אומרת שלא היה רגש והבט”שית צריכה לחטוף שתי סטירות לחי, גל חושב שהיה יפה וקסום, צדי מכריז על צעד גדול לבט”שית וצעד קטן לאדם, פבלו בעד ולדנה אין מה לומר.

השורה התחתונה - אפשר להוציא את הנערה מברודווי אבל אי-אפשר להוציא את ברודווי מהנערה.

ניקיה

גלי מודיעה לעולה החדשה שהגיע הזמן ללמוד עברית. ניקיה לוקחת את “חזקה מהרוח” ושרה אותו באנגלית ובעברית. גלי מאחלת לה בהצלחה.

ובכן, סוף סוף ניתנה ההזדמנות לברר אם הביצועים הפושרים של ניקיה נובעים מכך שעברית קשה שפה או בגלל שהיא סתם משעממת. התשובה היא ב’. כבר עבר הרבה זמן מאז שאיזו סיסטר הצליחה לנתץ בכזאת יסודיות את כל הקלישאות והמיתוסים על שחורים והיכולות מוטבעת הדי.אן.איי שלהם להביא בגרוב. רק ה”לה לה לה לה, יוצא איכשהוא חינני.

מרגול אומרת שהיה דרדלה, גל אמר שהיה לא מוצלח, צדי דווקא נסחף, לפבלו היה כיף ורענן כמו תחתונית של אולוויז בזמן המחזור, דנה מאתרת נגיעות אלוהיות בקול של ניקיה.

השורה התחתונה - פניה נרגשת לטדי הפקות. ניסיתם בעברית, ניסיתם באנגלית והגימיק עדיין לא עובד. זה לא תקין פוליטית לומר שהכושי עשה את שלו והכושי יכול ללכת. אז אני לא אגיד.

נאור

משהו בהחלט עובר על הבחור שעד כה היה הדבר הכי אדיש בסביבה. כרוח סערה הוא מתייצב מול גלי ומודיע לה שהיא תשיר איתו בית מ”מהמרחקים”. גלי מדריכה אותו ואומרת לו להסתכל על המצלמה ולחשוב שהוא שר לאמא שלו. כאן המקום לצטט את אחד מספיישלי חנוכה של “זהו זה” בו דוקלם השיר האלמותי: “אדי, אדי, אדיפוס. מתי תגיד כבר פוס?”

למרות הפצרותיה של עטרי, העיניים נותרות חצי עצומות. גלי עולה לשיר איתו את הבית האחרון ואכן מתרחש קסם על הבמה. בסוף השיר אמא של נאור נראית קצת מקנאה.

גל אומר שהיה (שוב) קסום, צדי אוהב את נאור יותר ויותר משבוע לשבוע, פבלו רוצה שנאור יפסיק לחסום את המיקרופון, דנה מבקשת להרגיע את הסלסולים ומרגול מסכמת שהיה שווה לריב עליו.

השורה התחתונה - לשיר עם גלי זה הכי פרוטקציה מההפקה, אבל במקרה של נאור כבר התרגלנו.

ההדחה

בסופו של הערב נסים נשלח הביתה על-אף השיער הבריא ומלא הברק ועל-אף צמד עצמות הלחיים המרשימות ביותר בכל תולדות “כוכב נולד”.

המסקנה? אח שלנו, רק התחיל החופש הגדול ואתה אוכל לנו את הראש עם שיר מהבגרות לספרות? לא גזעי בעליל. נשאר רק לחכות למו”ל זריז שיציע לנסים להוציא ספר עצות כיצד להתחיל עם בנות. אני מריח פוטנציאל לא מבוטל לרב מכר היסטרי.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  01/07/2010   |   עודכן:  01/07/2010
בן פרץ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כוכב נולד: אליל הבנות הודח בגלל גלי עטרי
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ביוזמת שרי הפנים והתקשורת, פורסמו השבוע ברשומות תקנות חדשות בנושא התכנון והבנייה הקובעות שהחל מה- 20 בספטמבר 2010, בכל בניין חדש למגורים יותקנו תשתיות תקשורת מודרניות לשירותי טלפון, רדיו, טלוויזיה ואינטרנט, המותאמות לכל ספקי התקשורת בישראל.
01/07/2010  |  מערכת PCאון  |   חדשות
הפגישה החשאית בין שר התמ"ת, בנימין בן-אליעזר, לבין שר החוץ הטורקי, אחמט דבוטאולו, התקיימה בשל לחץ שהפעיל נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, על ראש ממשלת טורקיה, רג'ב טאיפ ארדואן. כך דיווח (ה', 1.7.10) העיתון הטורקי הורייט.
01/07/2010  |  איציק וולף  |   חדשות
שלושה ערבים, תושבי שפרעם, נעצרו לפני מספר ימים בחשד להצתת קבר התנא רבי יהודה בן בבא הסמוך לצומת הנקראת על שם בן בבא, צומת סומך.
01/07/2010  |  איציק וולף  |   חדשות
פרקליט המדינה, משה לדור, העניק גיבוי מלא לפרקליטת מחוז תל אביב, עו"ד רות ודו, ולתובעת בתיק רמון, עו"ד אריאלה סגל-אנטלר, וטען כי מבקר המדינה, השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס, הגזים בביקורת שמתח על פעילות פרקליטות המדינה בפרשת האזנות הסתר בתיק רמון.
01/07/2010  |  איציק וולף  |   חדשות
‎‎היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, מני מזוז, הפרקליטות בכלל והמחלקה הפיסקלית בפרקליטות בפרט - כולם כאחד תמכו במינויו של ג'קי מצא למנהל רשות המיסים. כך עלה מעדותו של מנהל הרשות לשעבר, איתן רוב, שהמשיך (יום ד', 30.6.10) את עדותו בפרשת המינויים ברשות המיסים.
01/07/2010  |  הדס מגן  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il