חברת התרופות פריגו ישראל עולה בקמפיין פרסום לתכשיר "אגיסטן אלוורה", המיועד לטיפול בפטריות ובשפשפות. הקמפיין, שיעלה תחת הסלוגן "מגרד לך? אגיסטן אלוורה ושהפטריות יירגעו", יכלול קמפיין אינטרנט באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה וקמפיין שילוט אוטובוסים כלל ארצי באמצעות גליקמן נטלר סמסונוב. הקמפיין יעלה למשך כ-3 שבועות וילווה בפעילות במדיה חברתית בתקציב של כמיליון שקלים.
לדברי איילת בן דרור, מנהלת מותג אגיסטן בחברת פריגו ישראל: "במהלך חודשי הקיץ החמים עולה שכיחות פטרת הרגליים והשפשפות בשל החום, הזיעה והלחות. בהתאם, בחודשים אלו אנו עדים לעליה של 20%-30% במכירת התכשירים האנטי-פיטרייתים המטפלים בבעיה. אגיסטן אלוורה הינו מחלוצי מהפכת תרופות ה-OTC, שהחלה לפני 5 שנים בשוק הישראלי, במסגרתה תרופות ללא מרשם אושרו לשיווק בשרות עצמי מחוץ לדלפקי הרוקח".
במסגרת הקמפיין יוצע לגולשים להשתמש באפליקציית פייסבוק נושאת פרסים שבמסגרתה הם יוכלו לספר לחבריהם ברשתות החברתיות מה "מגרד" ומציק להם בכל תחומי החיים: פוליטיקה, ספורט, זוגיות, חברים, עבודה ועוד.
לעומק התודעה סמנכ"ל קריאייטיב: ארז מיטל; קופירייטר: עידן גביש; ארט: לופיטה רוחס; מעצב אינטראקטיב: עומרי הכט; מנהל לקוח: ליאור זרחי; תקציבאית: מאיה פלמון.