חברת ראלקו מוצרי צריכה, יבואנית sharp לישראל, יוצאת בקמפיין חדש למסכי שארפ קוואטרון ולמקררי שארפ הייבריד. הקמפיין, באמצעות ראובני פרידן, כולל שני סרטוני טלוויזיה, אינטרנט ופרסום בנקודות מכירה, בהיקף כולל של כ-3.5 מיליון שקלים.
סיסמת הקמפיין, "שארפ יותר טוב משלך", מדגישה את היתרונות הבלעדיים של המוצרים. ומחזקת את היותה של שארפ חלוצה ומובילה טכנולוגית בכל אחד מהתחומים. הסרט הראשון מציג את מסך שארפ קוואטרון, הכולל 4 צבעי יסוד, לעומת 3 אצל המתחרים. הצבע הרביעי (צהוב, המתווסף לכחול, אדום וירוק) מעניק למסך איכות תמונה ללא תחרות, במיוחד בגוונים הצהובים, הזהובים והחומים.
הסרט השני מציג את מקרר שארפ הייבריד - היחיד עם טכנולוגיית הלב ההיברידי. הטכנולוגיה מעניקה עוצמת קירור גבוהה במיוחד ומבטיחה פיזור מושלם של הקור בכל שטח המקרר.
את הקמפיין מוביל השחקן מיכאל הנגבי, המבצע פרודיה על ז'אנר סרטי "מבחן ההשוואה". הנגבי והטכנאים של שארפ מופיעים ללא התרעה מוקדמת בדירות מגורים שונות, כשהם מביאים עמם את המסך או המקרר. לאחר שהנגבי מדגים לדיירי הבית את יתרון המוצר של שארפ על פני המוצר שלהם, וסוחט מהם הצהרה כי המוצר החדש אכן טוב יותר, הוא מורה לטכנאים לאסוף את המכשיר החשמלי ולהמשיך לדירה הבאה.
קרדיטים: ניב חורש - משנה למנכ"ל; אילן ירוחם - מנהל קריאייטיב; רועי גוטמן - ארט דירקטור; ינאי וולף ואשר דרמן - קופירייטרים; אביטל סובול - מנהלת לקוחות; דנה שוורץ - תקציבאית; עפרי גבע - פלנרית.