בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
קמפיין אינטרנט לבושם BURBERRY SPORT
|
- הודעה מטעם ברברי
מאת:
ורד בראון | | גרינשטין תקשורת
|
ברברי, מותג האופנה הבריטי היוקרתי, עולה בימים אלו בקמפיין אינטרנט, בהיקף כספי של כ-300,000 שקלים לבושם BURBERRY SPORT. הקמפיין עולה באמצעות חברת הפרסום לעומק התודעה - אינטראקטיב. את מסע הפרסום של הבשמים החדשים מבית ברברי, BURBERRY SPORT, המיועדים לנשים ולגברים, מובילים שני צעירים, דוגמנים בריטיים מובילים, לילי דונלדסון ואקטור דוגלאס. קמפיין האינטרנט האינטראקטיבי, יופיע בדפים הראשיים של האתרים המובילים בישראל, ויזמין את הגולשים לשתף את הקמפיין על הקיר שלהם בפייסבוק ולזכות בדוגמיות מתנה של הבושם. מנהל לקוח: ליאור זרחי; תקציבאית: מאיה פלמון. www.lhi.co.il/burberry.
|
תאריך:
|
16/08/2010
|
|
|
עודכן:
|
16/08/2010
|
|
ורד בראון
|
|
סרגיי רוזנשטרך, 33, מונה לסמנכ"ל הסברה רפואית ופיתוח עסקי בחברת אמברוזיה סופהרב, יבואנית Solgar ויצרנית Supherb.
|
|
|
Visual domains, חברת התוכנה הישראלית מרמת גן, משיקה יחד עם חברת התיירות הדקה ה-90, אתר תיירות חדשני ומרהיב, בטכנולוגיית גלישה וחיפוש שהיא המתקדמת מסוגה בעולם ופרי פיתוחה: טכנולוגיית הגלישה ונוס.
|
|
|
אולפן ליגת האלופות של ערוץ הספורט חוזר, עם כניסתה של הליגה לישורת האחרונה - שלב הפלייאוף, במסגרתו המנצחת בכל התמודדות תזכה לכרטיס הנכסף לשלב הבתים. האולפן יפתח בימים שלישי ורביעי (21:00), עם שבעה שידורים ישירים ממשחקי הפלייאוף, ערוץ הקיבוץ ב-LIVE5+ שיעביר את השערים וההתרחשויות בכל המגרשים ועם הנציגה הישראלית, הפועל תל אביב, בספורט5 ובספורט 5HD.
|
|
|
חברת גן שמואל מזון, יצרנית מיצים והנקטרים במותג פרימור, ממשיכה את מגמת הבריאות ומרחיבה את סדרת המשקאות שלה ומשיקה סדרת מוצרים חדשה בפיתוח וייצור בלעדיים לגן שמואל מזון: נקטרי חמוציות, רימונים חמוציות, רימון פטל וחמוציות דל קלוריות. במסגרת ההשקה מעלה קמפיין קיץ לסדרת נקטרי חמוציות ורימונים חדשה מתוצרתה. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכמיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA.
|
|
|
חברת דיפלומט, משווקת קטשופ היינץ, מותג הקטשופ הנמכר ביותר בעולם, יוצאת במהלך שיווקי חדשני לילדים ומשדרגת את אתר האינטרנט שלה לחוויה תלת-מימדית.
|
|
|
|