חברת שמן מרוקאי עולה בימים אלו בקמפיין חסויות טלוויזיוני ואינטרנטי חדש בערוץ 24 ובאתר MAKO, אשר ירוץ למשך כל חודש אוגוסט. שמן מרוקאי יוצאת עם קמפיין חסויות זה, לקידום מוצרי טיפוח השיער שלה. עלות ההשקעה כ-150,000 שקלים.
לדברי רויטל חדד, מנהלת השיווק של החברה: "החלטנו לעלות עם קמפיין חסויות לאורך חודש אוגוסט, החודש החם של השנה, היות והמוצרים שלנו מותאמים לאקלים הים תיכוני, הם מגנים על השיער במיוחד בחודשי הקיץ כשהלחות גבוהה, וגם מפני הים והבריכה. פנינו לשני הערוצים, ערוץ המוזיקה הישראלי ואתר MAKO בפנייה ממוקדת, לקהל יעד התואם בהשקפתו ואופיו את קהל היעד אליו אנו פונים".
חברת שמן מרוקאי ישראל הוקמה בשנת 2007 והיא בעלת המוניטין בשימוש המותג MOROCCANOIL המהווה סימן מסחרי בכל העולם. לחברה יש שתי חברות בת: חברת MOROCCANOIL Inc המייבאת את מוצרי החברה ומשווקת אותם לשוק האמריקני באמצעות כ-32 מפיצי משנה, ובשוק הקנדי MOROCCANOIL קנדה, המייבאת ומשווקת את מוצרי שמן מרוקאי באמצעות שלושה מפיצי משנה.
החברה זוכה להכרה רבה בחו"ל, כאשר רוב ייצור מוצרי החברה, פיתוח מוצרים חדשים מתבצע במדינת ישראל.
חברת שמן מרוקאי הצליחה להתברג בשנה הראשונה של פעילותה (שנת 2008) במקום השמיני ברשימת יצואני מוצרי הקוסמטיקה במדינת ישראל (על-פי נתוני לשכת התמ"ס). בשנת 2009 גדלה פעילות הייצוא, וכיום מוערך מיקומה של חברת שמן מרוקאי בין 6 היצואנים המובילים בענף הקוסמטיקה.