רשת מלונות טמרס הכוללת את מלונות דניאל הרצליה, דניאל ים המלח, מלון ספא שיזן הרצליה ומלון WEST החדש בחוף הצוק בתל אביב, שוכרת את משרד הפרסום פוקס-גורן-גלעדי, על מנת שיוביל עבורה קמפיינים פרסומיים חדשים וינהל עבורה את האסטרטגיה הפרסומית לשנת 2011.
לשנת 2011 מתעתדת רשת מלונות טמרס להכפיל את תקציב הפרסום שלה במדיה על חשבון הוצאות שיווק אחרות. תקציב זה יכלול בין היתר קמפיינים בעיתונות, שיתופי פעולה בטלוויזיה, תוכן שיווקי, מדיה חברתית, אינטרנט, ועוד.
האסטרטגיה הפרסומית לשנת 2011 תשים במרכז את מותג העל "טמרס", המאגד תחתיו מספר מותגי מלונות השונים בבידול שלהם ובקהל היעד אליהם הם מכוונים.
ענת סטריק-דהאן סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת מלונות טמרס מוסרת: "שיתוף הפעולה עם משרד הפרסום פוקס-גורן-גלעדי יאפשר לרשת טמרס להוציא לפועל את האסטרטגיה השיווקית- פרסומית החדשה שלנו, אסטרטגיה זו עודכנה לאחרונה לאור הפיכתה של רשת טמרס לרשת בפריסה ארצית עם פתיחת מלון עסקים חדש בחוף הצוק בתל אביב ולקראת פתיחתו של מלון נוסף באשדוד בסוף 2011".