חברת הכרם, יבואנית היין והאלכוהול הגדולה בישראל, הודיעה (יום ד', 25.6.03) על השקת משקה אלכוהולי חדש מבית קמפרי: "קמפרי מיקס".
המשקה שייך לקטגוריית משקאות ה-(RTD - (Ready To Drink, משקאות אלכוהוליים קלים בבקבוק אישי. החברה תשקיע בהחדרת המשקה לשוק הישראלי כחצי מיליון ש"ח.
במסגרת ההשקה, יוצאת הכרם בפעילות קידום מכירות בחופים ובמוקדי בילוי, ובקמפיין רדיו ממוקד לצעירים במהלך חודשי הקיץ.
כעת, עומדת קטגוריה זו לקבל חיזוק מצד חברת קמפרי העולמית, אשר החלה בשיווק “Campari Mixx", משקה RTD אלכוהולי המשלב בתוכו קמפרי בתוספת אשכוליות ורודות וסודה, והוא בעל טעם ייחודי ומתוחכם עם נגיעה של מרירות.
קמפרי מיקס הושק לא מזמן באיטליה, בגרסה מחוזקת בעלת 6.5% אלכוהול וטיפה של מרירות האופיינית לקמפרי, וזכה להצלחה עצומה.
לשוק הבינלאומי, החליטו בקמפרי לשווק את הקמפרי מיקס בגרסת יצוא מרירה פחות, מעט יותר מתוקה ובעלת אחוז אלכוהול נמוך יותר - 5% אלכוהול בלבד. בימים אלה משיקה חברת הכרם את קמפרי מיקס בישראל בגירסה זו.
Campari Mixx מצטיין בעיצוב בקבוק ייחודי ובולט. הבקבוק עטוף בשרוול מבריק בצבע אדום מטאלי בוהק, עם עיצוב המשלב את לוגו קמפרי הקלאסי, עם המילה Mixx בעיצוב שיקי וחדשני ופקק הברגה לפתיחה עצמית קלה.
מנכ"ל חברת הכרם, אריאל אפשטיין מסר: "אחד הטרנדים הבולטים של השנתיים האחרונות בארץ ובעולם, הוא קטגורית משקאות ה-RTD או בשם שהומצא לו בארץ "אלכופופ". קטגוריה זו מעניקה פתרון ל"צרכנים הקלים" יותר, שטרם פיתחו חיך למשקאות אלכוהוליים קלאסיים, שיוכלו כעת ליהנות ממשקאות אלכוהוליים קלים ומודרניים".
לדברי אפשטיין, "משקאות אלו, הינם בעלי אחוז אלכוהול נמוך (5%-7%), מתאימים לצרכן הישראלי ולקיץ הישראלי החם. המשקה מהווה תחרות ישירה לענף הבירות ולשוק משקאות האנרגיה המחוזקים באלכוהול.
המחיר המומלץ ברשתות השיווק ובחנויות לבקבוק "קמפרי מיקס" 27.5 מ"ל, הינו 12.90 ש"ח.
חברת הכרם נוסדה לפני יותר מ-80 שנה, והיא בבעלות ובניהול משפחת אפשטיין, מזה 4 דורות. החברה מתמחה ביבוא ושיווק של משקאות אלכוהוליים יינות וסיגרים, ביניהם המותגים: וודקה אבסולוט, קמפרי, יקבי אנטינורי, יקבי רוטשילד, סיגרים קובניים הוואנה ועוד.