|
עלות מסע הפרסום 2.5 מיליון שקלים
|
|
|
|
|
משרד התיירות מרחיב את פעולות השיווק בעולם, ויעלה לראשונה בחודש הבא מסע שיווקי בערוץ הספורט "יורו ספורט" הפופולרי. הקמפיין, שעלותו כ-2.5 מיליון שקלים יעלה בשני גלים, חודש וחצי כל אחד. מסע הפרסום הראשון יעלה בחודש מרס והשני בחודש ספטמבר, ויכלול כ-340 פרסומות, כ-4-3 ליום, באורך של שלושים שניות כל אחת.
הפרסומות ישודרו בסמוך לאירועי ספורט מרכזיים שמסקר הערוץ, הזוכים לאחוזי צפייה גבוהים של קהל מגוון ממדינות רבות. בנוסף, יופיעו קישורים למסע הפרסום באתרי האינטרנט השונים שמפעיל הערוץ.
במסגרת מסע הפרסום יגיעו צוותי הערוץ בתקופה הקרובה לישראל, במטרה לסקר שני אירועי ספורט מרכזיים: הראשון, Tour D Israel שיתקיים בתאריכים 10-7 במרס, מרוץ אופני כביש, שיימשך 4 ימים, במהלכו יעברו הרוכבים יותר מ-600 קילומטר, מהגליל ועד אילת. הערוץ יצטרף גם לסיקור מרתון ירושלים הראשון, אשר יתקיים ב-25 במרס בו ירוצו המשתתפים במסלולים לאורכה ולרוחבה של העיר.
סיקור אירועים אלו ישודר, מספר פעמים, ב-59 מדינות, והוא יחשוף את התיירים הפוטנציאליים לנופי ואתרי ישראל. מסע הפרסום החדש מצטרף למגוון פעולות השיווק המתוכננות לשנת 2011, ברחבי העולם, בהשקעה כוללת של 265 מיליון שקלים.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הצגת אתרי התיירות של ישראל בעולם, בפני קהל אירופאי התר אחרי יעדי נופש בהם ניתן לקבל חווית ספורט ופנאי, תאפשר להגביר את תנועת התיירות לישראל, תוך מיצובה כיעד אטרקטיבי ונגיש".