חברת IBBLS יבואנית המשקאות החריפים "ג'וני ווקר" "ג'י בי" "סמירנוף" "גורדון" ו"בייליס", של תאגיד המשקאות "דיאגאו", משיקה את "סמירנוף אייס" תוך סימון תווית הבקבוק באייקון "שתייה אחראית".
רונן אבישי, מנהל השיווק של IBBLS מסביר, כי בחברה הוחלט לצאת במהלך כולל המקיף את כל פונקציות השיווק "החל מהבקבוק, דרך ההפצה, הקד"מ, האביזרים ועד לפרסום, העמדנו במרכז את ה"אחריות בניהול" מתוך רצון לתעל את המותג לקהל היעד בלבד".
עוד הסביר אבישי, כי למרות שהמותג "סמינרנוף אייס" מכוון למבוגרים הן באריזתו והן במחיר, הוחלט על המהלך, לאחר למידת התנהגות הצרכנים, המחפשים, כך לדבריו, אלטרנטיבות וחוויה של הנאה.
המותג סמירנוף אייס שייך לקטגוריית ה-Coolers. סמירנוף אייס מוביל את הקטגוריה בשיעורי הגידול בעולם.
המותג מופיע בבקבוקים של 275 מ"ל עם כשרות. את המותג שותים ישירות מהבקבוק וקר כקרח. ניתן להשיגו בשוק התדמית ובפיצוציות במחירים של 20-25 ו-15 שקל בהתאמה.