מזרחי-טפחות יוצא במהלך רחב ומשולב של מועדון "הכרטיס" של הבנק לגיוס לקוחות חדשים. מדובר במהלך המשלב קמפיין בכל ערוצי המדיה ופעילות בקניונים ברחבי הארץ. בקמפיין החדש, יציג הבנק את ההטבות הניתנות ב"הכרטיס", כרטיס האשראי של הבנק וכן את הטבת ההצטרפות בסך 1500 שקלים ללקוחות חדשים למימוש בכרטיס על חשבון הבנק .
בנוסף, מפעיל הבנק את "סיירת מזרחי-טפחות" אשר תגיע לקניונים ברחבי הארץ ותפתיע את לקוחות הקניון. לקוחות אשר "ייתפסו" משתמשים ב"הכרטיס" יקבלו אפשרות לבחור מתנה משתלמת במיוחד ממבחר רחב של מתנות כגון: כרטיסים לסרט ברשת רב-חן, כרטיסים להצגה בתיאטרון הבימה, שובר לקפה ברשת קפה נטו ועוד.
במהלך הייחודי משקיע הבנק כ-2.5 מיליון שקלים.
לקוחות מועדון מזרחי-טפחות בעלי "הכרטיס" נהנים מדי חודש משלל מבצעים ייחודיים, הטבות והנחות קבועות ברשתות הבאות: א.ל.מ באג, רשתות הקולנוע רב חן ויס פלאנט, כיתן, הבימה, תיאטרון הצפון, מדינה מילאנו, ורטהימר ספורט , מצמן את מירוץ אופטיקה הלפרין קפה נטו,
תור פלוס אשת טורס וואלה שופס, סולתם רדד, היכל תרבות כרמיאל, היכל ראשון לציון, משכן ב"ש, רידינג 3, תיאטרון ב"ש, תיאטרון הצפון ולהקת המחול הקיבוצית. וכן אפשרות לקבל מהבנק מגוון הלוואות בתנאים אטרקטיביים.
נעמה גת, סמנכ"ל השיווק מזרחי-טפחות: "לקוחות מזרחי -טפחות נהנים ממגוון רחב של הטבות ומבצעים וגם מהנחות קבועות כל השנה בכרטיס האשראי שלהם. במהלך הנוכחי פונה הבנק גם ללקוחות כל הבנקים להצטרף למזרחי -טפחות וליהנות מתנאי המטרפות ייחודיים הכוללים גם מענק הצטרפות. במהלך מחזק הבנק את הכדאיות בשייכות למועדון הלקוחות "הכרטיס" של הבנק.