קמפיין תשדירי רדיו ייחודי להגברת הבטיחות בקרב נהגים צעירים, עלה בסוף השבוע (יום ו', 18.7.03) לאוויר. הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, יצאה במבצע משותף עם תחנת הרדיו האזורי bu99fm, לאחר שעד כה עבדה הרשות בעיקר עם גלגל"צ.
עתה מרחיבה הרשות הלאומית את קשת מאזיניה, לאחר שנמצא, כי ההאזנה לרדיו עדיפה מבחינת ה"אימפקט" הבטיחותי על הצפייה בתשדירי בטיחות בטלוויזיה.
נמסר לנו, כי בכוונת הרשות להתמקד בשידורי רדיו, על חשבון שידורי טלוויזיה, ולערוך את הפילוח הבא בין קהלי היעד ברדיו: גלגל"צ יכוון לקהל מאזינים בוגר מעט יותר מאלו של רדיו bu99fm - המשדר לקהל נהגים צעיר ותוסס מאוד.
סיסמת הקמפיין בתחנת הרדיו האזורי bu99fm, היא - "אלכוהול ונהיגה - סרט רע". הקמפיין פונה לצעירים היוצאים בסופי השבוע לחווית בילוי ונהיגה ראשוניות מסוגן עבורם. "עצמאות מוטורית" הינה תופעה המוכרת בחו"ל כצופנת בחובה רמה גבוהה של סיכון. משרד התחבורה והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מצאו, כי מרבית התאונות בישראל הנגרמות על-ידי נהגים צעירים, מתרחשות בעיקר בסופי שבוע.
במטרה להותיר את בילוי סוף השבוע כהנאה שאינה הופכת לאסון, ביטל רדיו bu99fm את כל מקבצי הפרסומות שיועדו לשידור בסוף השבוע (ימים שישי ושבת), במטרה מוצהרת להעניק בולטות מיוחדת לקמפיין שמשיקה התחנה בשיתוף עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.
במסגרת הקמפיין, ישובצו בשידורי התחנה מסרים רלוונטיים לבטיחות בדרכים ולמלחמה בתאונות, ובאתר האינטרנט של רדיו bu99fm ישולבו באנרים ועדכונים שוטפים אודות הקמפיין. בנוסף תישלח חברת InirU - השותפה לקמפיין הודעות SMS ובהן המלצות למסיבות הכוללות תזכורות לכללי נהיגה בטוחה.
יועץ השר לענייני בטיחות, מסר לנו כי העובדה שחברת InirU, מספקת שירותי טלפון סלולריים מבוססי מיקום, מגבירה את האטרקטיביות של הקשר עם ספקי המדיה האלקטרונית. לדבריו ניתן באמצעי זה ליצור קשר אינטראקטיבי עם הנהגים הצעירים.
גם גלגל"צ תעלה בעתיד הלא רחוק עם קמפיין חדש בנושא הבטיחות בדרכים, בו יהיו תשדירים בהם הילדים יהפכו למעין "סוכני בטיחות" של הנוסעים ברכב, ויטיפו לשאר בני המשפחה להקפיד על כללי הבטיחות.