בתערוכת פרנקפורט הקרובה, תוצג לראשונה ה-GM דייהו החדשה מדגם לצאטי LACETTI.
המכונית החדשה תגיע לאירופה בסוף הרבע הראשון של 2004 והיא מיועדת להתחרות בפלח הקומקפטיות הפופולארי ביותר ביבשת הישנה. עם מירווח רגליים של 93.1 סנטימטרים מאחור, היא מציגה עצמה כטובה ביותר בקטגוריה.
לעיצוב המעוגל, 'דמוי השקד' לדברי דייהו, אחראי סטודיו "איטלדזיין" של גיורגטו גי'וג'ארו. בית העיצוב האיטלקי המפורסם עיצב גם את המכונית העירונית של דייהו מדגם מטיז, ואת הסופר מיני מדגם קאלוס.
המכונית תבנה במיפעל גונסאן בדרום קוריאה, והיא פרי שילוב כוחות ברוח הגלובליזציה: העיצוב איטלקי, כיול המתלים וההגה נעשה בבריטניה (באתר הניסויים מירה שליד העיירה נוניטון ע.ב), חברת בוש הגרמנית פיתחה את מערכת ה-ABS, סימנס את כריות האוויר ומערכת הבקרה על זיהום האוויר ו-ZF את תיבת ההילוכים האוטומטית.
על בסיס גלגלים ארוך בן 2.6 מטרים, נבנתה מכונית קטנה יחסית במידותיה החיצוניות: אורך - 4.3 מ', רוחב - 1.7 מ', גובה - 1.4 מטרים. מהצד מודגש מראה ספורטיבי על-ידי חיפויי גלגלים גדולים ובולטים המשיקים ככל האפשר לשני קצוותיה של המכונית, ומאחור הורכבו על תוי 'כתפיים רחבות', פנסי דרך ברוח הזמן.
למכונית החדשה הותאמו 3 מנועי בנזין, בנפחים בהם עושות שימוש שני שלישים מסך הדגמים המתחרים בקטגוריית המכוניות הקומפקטיות, דהיינו קשת הנפחים שבין 1.4 ליטרים ועד 1.8 ליטרים.
דייהו הוסיפה במרכז עוד יחידה בנפח 1.6 ליטרים, וכך היא מקווה ליצור היצע מושלם. כל המנועים בעלי גל זיזים עליון, ו-4 שסתומים לבוכנה. תיבת הילוכים אוטומטית אלקטרונית בעלת 4 יחסי העברה, תוצא לשני המנועים הגדולים מהשלושה.
הבטיחות מושגת על-ידי מבנה קשיח, אשר נבחן לאורך רבע מילין
ק"מ של נסיעות מבחן. מתלי מק'פירסון מלפנים ומאחור, כריות אוויר מלפנים ובצדדים, 5 חגורות בטיחות בעלות 3 נקודות עיגון לכל אחת מהחגורות (לקדמיות מרסן מתיחה), ו-4 בלמי ABS כסטנדרט.
הלצאטי בנויה על שילדת ה-J200 החדשה, עליה הושק באחרונה דגם הנובירה החדש כמכונית ראשונה בסדרה, בה צפוי בעתיד גם דגם סטיישן. בשילוב עם חבילת השירות של דייהו המכונה "השקט הנפשי", נתוני העלות - תועלת מובטחים להיות תחרותיים, אם כי טרם נודעו מחירים.