|
שרון חן-קונופני. מהפכה בשוק המניקור בארץ [צילום: עידו לביא]
|
|
|
|
|
שרון חן-קונופני, בעלי ומנכ"ל רשת לאקה מניקור אקספרס, נבחרה לאשת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לחודש פברואר 2012.
לטענת איגוד השיווק הישראלי, הקונספט שעומד מאחורי LAKA של מניקור On the go שינה את שוק המניקור בארץ. התפישה הייחודית של הרשת שקמה לפני שלוש שנים מאפשרת לכל לקוחה לבנות לעצמה את טיפול המניקור או הפדיקור הנדרש לה על-פי הזמן והתקציב העומד לרשותה.
הרשת הייתה חלוצה בתחום בארץ. בעת הקמתה לא היו מתחרים ישירים. הרעיון היה ראשוני וחדשני. בעקבות התפתחות רשת LAKA, הרשת הגדולה בישראל למניקור, כל שוק המניקור בישראל השתנה בשנה האחרונה. מכונים ועמדות מניקור אקספרס "ME TOO" צצים כפטריות לאחר הגשם.
מניקוריסטיות כבר לא "מתחבאות" מאחורי וילון, וניתן לראות יותר ויותר "חלונות ראווה" של מניקוריסטיות.
בשנה האחרונה, עם הרחבת הרשת והכפלת מספר הסניפים, ברור שכבר לא מדובר על טרנד חולף. שוק המניקור וטיפוח הידיים בישראל השתנה.