JCS פוסט פרודקשן ביצעה את הליך המיתוג של דלק באמצעים מתקדמים ממוחשבים מסוגם בעולם, תוך שהיא מתבססת על שיטות הנפשה הבנויות על עבר מפואר של סרטים כגון דינוזאור, פארק היורה, ממלכת האש, הדרקון אליוט, לב הדרקון ועוד.
אילן בוני מנהל הקריאטיב ב-JCS פוסט פרודקשן מסביר: "אם צילומים מבוימים עם שחקנים בשר ודם לא פשוטים, על אחת כמה וכמה שחקן וירטואלי שהוא יציר מחשב בדמות הדרקון". לצורך זה בוצעה עבודת פוסט מורכבת בפלטפורומות מתקדמות וטכנולוגיות חדשניות: קארקטר אינימשיין, תלת מימד תוכנת מאיה, פליים, אפטר אפקטס, רנדרמן וכו'.
בפרסומת החדשה של דלק מככב דרקון צעיר המוצא את עצמו כושל לעבר תחנת דלק לאחר טיסה ארוכה ומתישה. בכוחותיו האחרונים הוא מתיישב על מכונית המחכה לתדלוק ומסמן למתדלק בעזרת מיצמוצים והתחנחנויות לתדלק אותו בחומר החדש מבית דלק.
הצילומים הליילים לקחו בחשבון את דמותו הנוכחת נפקדת של הדרקון צמא החידושים, הן מבחינת המשחק - כגון הרעדת המכונית.
לאחר הצילומים הגיע שלב איפיון ובניית הדרקון שנועדו להאניש את הדרכון ולתת לו חיים כדי שיראה לא מפחיד מידי, לא "דיסני" מידי, כך מסבירים בחברה, ועל-מנת שיהיה אמין מבחינת הנוכחות שלו על הסט והאינטראקציה עם הסובבים אותו (מכונית, שלוליות מים,מתדלק,חביות וכו...).
המותג החדש
חברת דלק הודיעה אתמול (ג', 3.9.03) על מותג חדש בשוק - 'דלק דרגון' - בנזין מתוסף ללא תוספת מחיר. התוסף מוסף החל מאתמול לבנזין אוקטן 95 (נטול עופרת), אוקטן 98 ודיזל, אך לא ימהל בבנזין אוקטן 96.
לדברי ג'קי בן-אסיג, מנכ"ל דלק, ההחלטה למתג את הדלקים נועדה ליצור לחברת דלק יתרון תחרותי באמצעות מיתוג ובידול של המוצר המרכזי אותו היא מספקת לצרכן. לדברי אנשי יחסי הציבור של אסייג, דלק תשקיע במיתוג הדלקים כ-1.2 מיליון דולר, לא כולל פרסום ומדיה [ראו קישור].