|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

גנבי הקרדיטים

מרדכי גילת, אמיר אורן וגידי וייץ מפרסמים כזבים מבקר המדינה הוא שחשף את פרשת מרכז ההשקעות ולא עיתון הארץ יומני אולמרט שהובילו לחקירה החדשה מצויים בידי המשטרה מנובמבר 2007 ולא ממרס 2008 עקב פעילות, כטענתם, של גילת ושל וייץ...
10/05/2008  |   יואב יצחק   |   תחקירים   |   פרשת אולמרט - כרמיה   |   תגובות
לינדנשטראוס. הראשון שהתגייס לבדוק

משהו רע הולך ומתעצם בעיתונות בישראל. תרבות השקר מתפשטת כסרטן. הבושה נעלמה כמעט לגמרי. עורכים ועיתונאים בכירים שנתנו ידם במשך כשנתיים, אם בשתיקה ואם במעשה, לצנזורה חמורה בכל הקשור לפרשות שחיתות של ראש הממשלה, אהוד אולמרט - אחד הבולטים שבהם הוא מרדכי גילת - מנסים עתה לרכב על גל ההצלחה ולגנוב לעצמם מעט מהתהילה. וכדי להשיג את מטרתם הם לא בוחלים בפרסום שקרים, בהטעיה ובנכלוליות.

אותם עיתונאים לוקים למעשה כמעט בכל אותם מעשים רעים שהם מייחסים למושחתים אחרים. הנה, בעיתוני סוף השבוע (09.05.08) מתגייסים כמה עיתונאים ובראשם מרדכי גילת, אמיר אורן וגידי וייץ (שיכונו להלן: "גנבי הקרדיטים"), כדי לגנוב לעצמם את הקרדיט על חשיפת פרשת אולמרט.

לו היה מדובר בלקיחת מעט קרדיט מאחרים - בבחינת: "זה נהנה וזה לא חסר", ניחא. אנחנו ב-Nfc, שנאבקים וחושפים מראשית 2006 את השחיתויות של אולמרט בשורה של פרשות, התרגלנו לכך שעיתונאים גולשים באתרנו ומנשנשים מידע בו הם עושים שימוש בעבודתם בכלי התקשורת. אנו מברכים על כך ורואים בזאת מקור לגאווה. אלא שהעיתונאים הנ"ל, שאת מעשיהם נפרט בהמשך, נוהגים בחוסר הגינות ואף ברשעות, בכך שהם מכפישים בדרכם חוקרים ובודקים אמיצים במשטרה ובמשרד מבקר המדינה, מעוותים את העובדות והופכים את סדר הדברים. וחמור מכך: הם מטעים את הקוראים, שוב ושוב, בשקרים ובחצאי אמיתות. לפי טיעוניהם/כזביהם, בזכותם פרצה פרשת אולמרט החדשה לאוויר העולם, ובכלל - לדידם, בשל יוזמתם, למצער, "נפל האסימון" אצל חוקרי המשטרה והפרקליטות, ולכן מיהרו אלה להסתער ולפתוח בגל המעצרים והחקירות.

אותם עיתונאים פועלים בזדון, והכל במטרה אחת: להאדיר את שמם על-חשבונם של אחרים; ליצור מצג שווא, כאילו הם אלה שחשפו, וכאילו רק נוכח תושייתם נברא העולם והכל הלכו אחריהם - מבקר המדינה, חוקרי המשטרה, הפרקליטות, היועץ המשפטי לממשלה, וכמובן כלי התקשורת האחרים. וזה שקר גס, שגורר הטעיית כלי תקשורת אחרים, בעיקר עורכי תוכניות אקטואליה (דוגמא: רזי ברקאי, ירון דקל), המגלגלים זאת בשוגג שוב ושוב, בכך שהם נותנים קרדיט לאותם עיתונאים כזבנים על-חשבון חוקרי משטרה, צוותי הביקורת של משרד מבקר המדינה, ועל-חשבון עיתונאים בודדים שנשאו לבדם בנטל במשך יותר משנתיים.


ברשימה שלהלן נטפל בשני עניינים מרכזיים:

  • מי חשף את פרשת מרכז ההשקעות;

  • כיצד נחשפה הפרשה החדשה (אולמרט-טלנסקי).


הדברים האמורים ברשימה זו לא נועדו להזכיר לקוראי Nfc מי חשף ראשון ומי נאבק לסילוק אולמרט מכהונתו כראש ממשלה. אני מאמין שגולשי האתר יודעים זאת היטב וגם רבים אחרים שקיבלו דיווחים על כך. לראיה: ההצטרפות העצומה של גולשים חדשים לאתרנו. הדברים כאן נועדו בעיקר להצביע על שתי תופעות רעות: על אותם עיתונאים (גילת, אורן) שנמנעו מלהשתתף באופן פעיל בחשיפת הפרשות של אולמרט, ובשלבים מסויימים ניסו לחבל בחשיפתן (כמו שעשו בפרשת כרמיה); ועל גנבי הקרדיטים (גילת, אורן, וייץ), כדי שיידעו הקוראים כיצד יש להתייחס לפרסומים אחרים שלהם. אחרי הכל, מדוע שנאמין לעיתונאים כאלה, המכזבים במצח נחושה כשהדבר מיועד לשרת את מטרותיהם האישיות.

מי חשף את פרשת מרכז ההשקעות
בורובסקי. תפס את יומני אולמרט

אמיר אורן, מרדכי גילת וגידי וייץ, מייחסים את חשיפת פרשת מרכז ההשקעות לתחקיר של גידי וייץ בעיתון הארץ, באוגוסט 2006. האמת שונה בתכלית: אנשי מבקר המדינה הם שחשפו את הפרשה כבר בחודשים מאי-יוני 2006 ואף ערכו ושיגרו את טיוטת הדוח למבוקרים, ובהם אורי מסר ואהוד אולמרט. להלן הבדותות, ובהמשך העובדות:

  • הבדותות של אמיר אורן:

  • ואלה גלגולי הפרשה: מתחקיר עיתונאי של גידי וייץ - שפורסם ב"מוסף הארץ" באוגוסט 2006, ושעסק ביחסי התן וקח בין עו"ד אורי מסר לאהוד אולמרט - לדוח של מבקר המדינה עם המלצה ליועץ המשפטי לממשלה לשקול חקירה פלילית (אפריל 2007) ומשם לפרקליטות ולמשטרה...

  • בעקבות התחקיר של וייץ בדק משרדו של המבקר, מיכה לינדנשטראוס, את קשריו של אולמרט עם מסר - שותפו לשעבר במשרד עורכי דין, עורך דינו הפרטי והאיש שעמד בראש המנגנון שהריץ את אולמרט לראשות עיריית ירושלים ולראשות הליכוד. מסר הופקד על התחום הרגיש ביותר בחייו הפוליטיים של אולמרט: ריכוז תרומות מאילי הון בארץ ובעולם.


  • הבדותות של גידי וייץ:

  • במרכז חקירת הפרשה הישנה, עמד החשד שאולמרט נתן יחס מועדף ללקוחותיו של חברו, עו"ד מסר. פרשה זו נחשפה לראשונה בתחקיר "מוסף הארץ" מאוגוסט 2006, שגילה כי היקף ההטבות שקודמו דרך מרכז ההשקעות של המשרד היה עשרות מיליוני שקלים.

  • עוד חשף התחקיר ששנים ארוכות שירת עו"ד מסר את אולמרט חינם: הוא עמד בראש עמותה שהריצה את אולמרט לראשות העיר ירושלים ב-1998; ניהל את המטה לבחירתו לראשות הליכוד ב-1999, אז הפסיד.

  • בעקבות פרסום התחקיר, פתח משרד מבקר המדינה בחקירה לבדיקת החשדות שעלו בו. במהלך הבדיקה הגיעו לידי משרד המבקר חומרים שרמזו על מעורבות מסר וזקן ואולמרט בפרשה הנוכחית.


  • העובדות הברורות:

  • פרשת מרכז ההשקעות (תיק סיליקט) הובאה בראשית 2006 מצד גורמים עלומים לידיעת מבקר המדינה, השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס, בעיצומן של החשיפות ב-Nfc בפרשות: כרמיה, כ"ט בנובמבר ועוד (נזכור נא: באותה תקופה כל העיתונים שמרו על קשר השתיקה, כולל עיתון הארץ. למרות זאת, מבקר המדינה אזר עוז והורה על הבדיקות).

  • מייד עם קבלת המידע הבלעדי שקיבל המבקר, הוא מינה צוות בדיקה. הצוות ערך בדיקה מקיפה בחודשים מאי-יולי 2006 וציין זאת בדוח הביקורת בפרשה: "בחודשים מאי-יולי 2006 בדק משרד מבקר המדינה את הליך מתן כתב האישור למפעל בבעלות החברה, הטבות שונות שניתנו לה, הקלות בתנאי כתב האישור שהכניסו בו מִנהלת מרכז ההשקעות והשר ואת מעורבות השר בפעולות אלו. הביקורת נעשתה במשרד התמ"ת ובמרכז". זמן קצר לאחר מכן הוציא המבקר, כפי שמחייב החוק, טיוטת דוח לתגובת המבוקרים ובהם למרכז ההשקעות, אורי מסר ואולמרט.

  • מאוחר יותר, ביום 01.09.06 פרסם עיתון הארץ את מה שכינה: "תחקיר נרחב", ובו חלק מאותם עניינים אותם בדק המבקר בפרשת הסיליקט. בתחקיר לא נמסר לציבור כי המבקר כבר מצוי בעובי הקורה, וכי אין מדובר למעשה בתחקיר, אלא בדיווח על בדיקה שכבר התבצעה על-ידי המבקר...

  • עובדה זו לא מפריעה לעיתון הארץ ולכתביו לטעון, שוב ושוב, כי המבקר בדק את פרשת הסיליקט-מרכז ההשקעות "בעקבות תחקיר הארץ...", זאת בעוד שהאמת היא שעיתון הארץ פרסם זאת אחרי שהמבקר כבר סיים את הבדיקה, ולאחר שטיוטת הדוח הופצה ברבים והגיעה לכמה עיתונאים. החוק אוסר, כידוע, פרסום טיוטות של דוח מבקר המדינה. העושה זאת מבצע למעשה עבירה פלילית. העובדה שגידי וייץ פרסם את שפרסם זמן קצר אחרי שהמבקר סיים את מלאכתו, מעלה חשד חמור כלפי וייץ/הארץ. ההגינות מחייבת עתה שלא יוסיפו חטא על פשע, ולא יגנבו קרדיט מהמבקר ומאנשי הצוות שעשו מלאכת קודש. מאליו מובן כי כדאי שימנעו מהטעיית עורכי תוכניות אקטואליה ברדיו ובטלוויזיה ויחדלו למכור להם לוקשים.

כיצד נחשפה הפרשה החדשה (אולמרט-טלנסקי)

אמיר אורן מייחס לעיתונאי גידי וייץ (הארץ) ולמרדכי גילת (ישראל היום) את התפנית בחקירה; מרדכי גילת מייחס לעצמו ולעיתונאים גידי וייץ ואורי בלאו (הארץ), את התפתחות הפרשה. גם גילת וגם אורן מכזבים, ובמצח נחושה, במיוחד כאשר הם מלגלגים על חוקרי המשטרה והפרקליטות, וטוענים כי אלה גם אלה לא הבינו מה יש בידיהם אלא רק לאחר הביקורת של גילת והשאלות שהציג גידי וייץ. נציג להלן את הטיעונים של שני הליצנים ולאחר מכן את העובדות כהווייתן:


  • הבדותות של אמיר אורן:

  • "... ולחודשים ארוכים של בהייה ותהייה, פיהוק ושיהוק ובעיות תיוק, עד להתערבות עיתונאית מחודשת שעזרה לפרקליטים ולשוטרים להכניס סוף-סוף את התקע לשקע."

  • "בין החומרים שנתפסו במגרפה של לינדנשטראוס היה מסמך מפליל, לכאורה, שהרחיב את החזית: לא רק מסר נזכר בו... והחוקרים - עיניים להם ולא יראו. וגם אם יראו, ספק אם יבינו. כאמור, הם לא מוקדי ידע ולא באשמתם. כאן משטרת ישראל, יאח"ה ויאחב"ל, ויחידת העל "להב 433", לא פועלים כמו ה-FBI, שם יכול סוכן לשבת שנים על אחת ממשפחות הפשע של המאפיה, ולפעמים גם בתוכה. פה, אם חוקר השקיע שנים ורכש התמחות בחשודים מסוימים, יעבירו אותו משלומי איילון (תת-ניצב, ראש יאח"ה) למרחב איילון (של מחוז תל אביב)."

  • לינדנשטראוס העביר את החומרים למזוז ב-25 באפריל 2007, אבל רק 11 חודשים ויום אחר כך, ב-26 במרס 2008, נשבר הקרח. לא השוטרים שברו אותו, חלילה, וגם לא הפרקליטים, שהצטמררו מהצינה שנדפה מכיוונו של מזוז. באותו בוקר התחוללו שני אירועים עיתונאיים: כתבה ביקורתית שפרסם מרדכי גילת ב"ישראל היום" והשאלות שהעביר וייץ לגורמים במערכת אכיפת החוק.

  • גילת הוא מבקר ותיק וחריף של אולמרט. בשנים האחרונות, כשידיעות אחרונות הרעיף על אולמרט אהבה, היה גילת הקול הצורם היחיד במקהלה... כשנדם שם ועבר לעיתונו הנוכחי... ב"ישראל היום" כותב גילת בהבלטה ובהרחבה. בפרקליטות נדהמו לקרוא שהחומרים שהועברו אליהם מלינדנשטראוס, נשארו אצלם בירושלים ולא נמסרו הלאה, לבת ים, ליאח"ה. הפרקליטים פישפשו ובדקו, וסיפקו הסבר מביך, פקידותי: אכן הגיעה מעטפה גדולה שבתוכה עשרות רבות של מסמכים, אבל אותו מסמך מדובר, הדק והחיוור, נצמד למסמכים אחרים ולא צעק. עכשיו יתוקן המעוות.

  • ממש בה בעת נדהם וייץ לגלות שגם אילו היה המסמך מגיע לידי המשטרה, אפשר שלא היתה מפענחת אותו. אם בשורת המחץ שלו נכתב "קיבלתי את המשלוח מטימבוקטו", החוקרים מתקשים להעלות בדעתם באיזה משלוח מדובר, ומי זה טימבוקטו, או מיסטר טי. מעולם לא שמעו שם כזה. מה, באמת, בירושלים הכירו אותו? והיכן הוא כעת? מעבר לים? כמה חבל. איך ימצאו אותו? החשודים בוודאי יקדימו ויגיעו אליו, אם עדיין לא עשו זאת, והוא ישתוק, ויהיה צורך בהליך ממושך של חיקורי דין, ופרקליטים יוצבו להגן עליו מעצמו. חששות רבים, ואף לא אחד מהם התממש.


  • הבדותות של מרדכי גילת:

  • שתי כותרות ראשיות ב"ישראל היום" שפורסמו כאן לפני כחודש – כהפניה לממצאי בדיקה שפירסמתי במדורי הקבוע בפרשה הזאת – הן שהניבו את המפנה הדרמטי בחקירה המתנהלת נגד ראש הממשלה.

  • גילת מהגג בטורו, כיצד הכתבה שהכין בנושא ושאותה עמד לפרסם, "היתה אמורה לתאר מה קרה בפרקליטות ובמשטרה ברגעי החושך שלהן בשנה האחרונה... כיצד הבינו שם אחרי פרסום המחדלים וחוסר התיאום שהעיתון צודק, ושהאינטרס הציבורי גובר על הכעסים ועל הטרוניות שהצטברו אצלם על הביקורת הקשה שנמתחה עליהם; כיצד עיתון הארץ וכתביו גידי וייץ ואורי בלאו תרמו תרומה חשובה להארת האמת על מעללי ראש הממשלה..."

[גילת, שקרן עם קבלות, כתב דברים אלה, אחרי שכמה ימים קודם כיזב והיגג, בתיאום עם אמיר אורן, בכותבו שעיתון הארץ וישראל היום הם שאחראים לחשיפת פרשת אולמרט החדשה... (ראו: קרטל כוזב ופוגעני)].


  • העובדות הברורות:

  • יומני אולמרט נתפסו בחודש מאי 2006 על-ידי אנשי מבקר המדינה - בלשכתו הקודמת של אולמרט (במשרד התמ"ת), בעיצומה של הבדיקה בפרשת כרמיה.

  • דבר תפיסת היומנים הובא לידיעת היועמ"ש, מני מזוז, ולידיעת הצוות שמינה בפרקליטות, וזה קיבל לידיו חלק מחומרי הבדיקה שאסף צוות מבקר המדינה.

  • דבר התפיסה נשמר בסוד כמוס במשך זמן רב מאוד, ולא בכדי. אנשי המבקר, וניצב (בדימ.) יעקב בורובסקי בראשם, שמרו זאת לחקירה המשטרתית. הם ראו בזאת כלי חקירה מוכמן ממדרגה ראשונה. כל מי שידע על כך התבקש לשמור על המידע בסוד, כדי שאולמרט לא יצליח לחמוק גם הפעם מעונשו.

  • ברבעון השלישי של 2007 הורה היועמ"ש, סוף-סוף, על פתיחת חקירה בפרשת כרמיה (24.09.07), ולאחר מכן בפרשות מרכז ההשקעות והמינויים במשרד התמ"ת ושלוחותיו (14.10.08).

  • מיד לאחר שהורה היועמ"ש על פתיחת חקירה בפרשת כרמיה (ועוד בטרם החליט מזוז על החקירה במרכז ההשקעות ובמשרד התמ"ת), נפגשו צוותי העבודה של שני הצדדים - אנשי המבקר מזה, וצוות החקירה מזה. באותו מעמד נמסר להם דבר תפיסת היומנים.

  • בהתייעצויות שהתקיימו בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש הוחלט, כי אין להשתמש ביומנים שנתפסו על-ידי צוות מבקר המדינה. משני טעמים: ראשית - כידוע, חומרי בדיקה שנתפסו על-ידי מבקר המדינה אינם קבילים משפטית לחקירה משטרתית; שנית - מזוז העלה חשש לפיו בשל זאת שמדובר ביומנים ממוחשבים, המכילים בתוכם גם התכתבויות בדואר אלקטרוני, הרי שהדבר עלול להיחשב לתכתובות עליהן חלה הגנת הפרטיות. מסיבה זו, ומאחר שהתפיסה מצד אנשי המבקר נעשתה על-פי חוק מבקר המדינה (ולא על-פי צו של שופט), אסר היועמ"ש, באותו שלב, כל שימוש באותם חומרים. במקביל הוא הנחה את המשטרה לעשות מאמץ ולהשיג בעצמה את היומנים המפלילים. כמו-כן הוטל איפול כבד על כל העניין, מחשש שמא אם ידלוף הדבר, עלולה יד נעלמה להגיע לאותם מחשבים במשרד התמ"ת ולמחוק מהמחשב את המידע המפליל.

  • בנובמבר 2007 התיר היועמ"ש לצוותי החקירה לערוך את הפשיטה המפורסמת ולתפוס מסמכים. במקביל, תודרכו חוקרי המשטרה לתפוס גם את אותם יומנים ממוחשבים. צוותי חקירה תודרך לאיזו עמדה בדיוק יש לגשת בלשכת שר התמ"ת, ומה צריך להעתיק כדי להשיג את אותם חומרים רגישים ומיוחדים, הכוללים: יומן הפגישות של אולמרט ושל עובד יחזקאל, תכתובות (מכתבים ומסרים בדוא"ל), מסמכים שנשמרו, רישומים שונים, הודעות ששוגרו ו/או התקבלו באמצעות ביפר וכו' וכו'.

  • יום התפיסה היה אחד הימים הגדולים. כל שותפי הסוד נשמו לרווחה: יחידת המחשבים ביאח"ה בדקה את המידע שהורד ונמצא כי אכן הוא כולל את קבצי היומנים. התפיסה הושלמה. אולמרט ואנשיו לא הצליחו להגיע אליהם ולמחוק את תכניהם. דבר תפיסת יומני אולמרט פורסם בלעדית ב-Nfc (הפרסום כלל מידע מתוך היומנים. במוצאי חג העצמאות, ולבקשת המשטרה, הוציא בית המשפט צו איסור פרסום על תוכן היומנים. המשטרה ביקשה זאת לאחר שהתברר שמידע מהיומנים זלג ל-Nfc ולכמה גורמים נוספים).

  • "החשיפה" של גילת בישראל היום, כאילו הפרקליטות הסתירה מהמשטרה את היומנים, נובעת מחוסר ידיעה במקרה הטוב, או מחוסר הבנה ורצון עז להטעות, במקרה הגרוע יותר. העובדות פשוטות בתכלית: מזוז אסר על העברת היומנים למשטרה, בשל הנימוקים שהוצגו לעיל. במקביל הורה למשטרה להצטייד בצו שיפוטי ולבצע את התפיסה כדין.

  • מנובמבר 2007 עסוקים צוותי החקירה בפיצוח היומנים. כל צוות בתחומו הוא. הם עוברים עמוד עמוד, קובץ קובץ, ומנסים לקשור את הקצוות. אחד השמות שעלו שם הוא איתן מאיר, המנכ"ל לשעבר של עיריית ירושלים. צוות החקירה בפרשת כרמיה חקר את האיש וקיבל ממנו הודאה: פעלתי לסייע במתן ההיתרים לפרויקט כרמיה, על-פי בקשתו של אולמרט. איתן מאיר הודה בכל המיוחס לו והפליל את אולמרט. זו, כאמור, רק דוגמא אחת למידע שהושג לא במעט בעזרת אותם יומנים.

  • גם שמו של משה (מוריס) טלנסקי התגלה ביומנים. קשריו עם אולמרט התגלו, בין היתר, לאחר עדותו של איתן מאיר. כשהתחוור לחוקרים מה רב חלקו של טלנסקי בהזרמת כספים לאולמרט, וכשהתברר כי הוא תושב חוץ, לא נותר לחוקרים אלה להמתין עד בואו לישראל.

  • ואכן, מיד עם הגיעו לישראל לחגוג את חג הפסח, הוא עוכב לחקירה והובל למתקני היחידה הארצית לחקירות הונאה בבת ים. שם הודה בכל המיוחס לו, כולל בהעברת הכספים.

השרלטנות של אורן וגילת

אמיר אורן ומרדכי גילת מתנהגים וכותבים משל פרשת אולמרט-טלנסקי היא תולדה של הפרסומים בעיתונים הארץ וישראל היום. וזה, כפי שניתן לראות לעיל, שקר גס.

מיותר כמעט לציין: הגיע הזמן שגילת יבין סוף-סוף שהוא אינו מנהל את החקירות ובטח לא את המדינה. אחרי ששתק במשך כשנתיים והעדיף את סיר הבשר בידיעות אחרונות - במקום להשתתף בחשיפות הגדולות - הוא איבד את הזכות המוסרית להטיף לאחרים; והגיע הזמן שאמיר אורן יבין סוף-סוף, שאין אלטרנטיבה לעיתונות חופשית ואמיתית, וכי באמצעות כזביו הוא רק מבזה את עיתון הארץ ומטעה את קוראיו.

הגיע הזמן שבכירים בכלי התקשורת יציגו את השאלות הקשות:

מדוע במשך שנתיים וחצי (מראשית 2006) נמנעו מרבית כלי התקשורת מדיווח אמיתי על מעלליו של אולמרט ואף סיפקו לו הגנה; כיצד קרה שמלבד עיתונאי אחד בערוץ 10 (רביב דרוקר) שתרם משמעותית בדיווחיו (חלק מפרשת המינויים בתמ"ת), נמנעו כלי תקשורת נוספים מלהצטרף למאות החשיפות ב-Nfc; מי האחראי לכך שאולמרט, הנגוע בשחיתות אישית ובקבלת שוחד בהיקפים גדולים ביותר, העפיל לכהונת ראש ממשלה. דיון בשאלות אלה הינו חשוב ביותר, כדי להבטיח שכלי התקשורת יבצעו את מלאכתם, ללא פניות, לקראת הבחירות הבאות.

תאריך:  10/05/2008   |   עודכן:  11/05/2008
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גנבי הקרדיטים
תגובות  [ 55 ] מוצגות   [ 54 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שמעון,בת ים.
10/05/08 15:32
 
שמח לבשר לך
10/05/08 16:19
 
שמעון,בת ים.
10/05/08 16:42
 
א .פובליציסט
10/05/08 18:10
 
י.ש
11/05/08 08:37
 
טולה א.
10/05/08 17:07
2
חץ
10/05/08 15:44
3
אלון ה
10/05/08 15:52
 
יוסף החושף
10/05/08 17:21
4
אשתו של כ"נ
10/05/08 17:15
5
123ran
10/05/08 17:26
6
דרור דבש
10/05/08 17:37
7
דרור מרמת גן
10/05/08 18:01
8
א .פובליציסט
10/05/08 18:03
9
אלון ה
10/05/08 18:09
10
ביהמ"ש אמר עליו
10/05/08 18:22
11
מה זה חשוב?
10/05/08 18:42
 
מאוד חשוב
10/05/08 18:53
12
דניאלסקי
10/05/08 18:59
13
רון גילעם
10/05/08 19:13
14
זאביקו
10/05/08 19:22
15
מקורות יודעי דבר
10/05/08 19:23
16
חיים.
10/05/08 19:34
17
מה אמרתי
10/05/08 19:48
18
ירדנה
10/05/08 20:10
19
בטלו מינויים
10/05/08 20:15
 
דפנה נוי
10/05/08 21:17
 
מ.מ.ב.פ
10/05/08 23:26
20
ניצן מידיעות
10/05/08 20:50
21
אליעזר והגזר
10/05/08 20:58
22
מאשרים מקור בדוק
10/05/08 21:06
23
יצחק הכהן
10/05/08 21:07
24
דני אלון
10/05/08 21:10
25
מסעודה לייבוביץ
10/05/08 21:10
26
האיש מהצפון
10/05/08 22:04
27
יוסף מגבעתיים
10/05/08 22:15
 
י.ש
11/05/08 17:18
28
אמפר
10/05/08 22:26
29
הפוסל במומו פוסל
10/05/08 23:07
30
גדעון שמרלינג
10/05/08 23:30
31
יאיר111
11/05/08 00:57
32
A.Cohen
11/05/08 06:29
33
המתריע-מרתיע
11/05/08 08:55
34
הוא עוד קיים?
11/05/08 08:59
35
נפעם
11/05/08 11:20
36
אריסטו מקייולי
11/05/08 11:56
37
י.ש
11/05/08 14:42
38
יואב ה
11/05/08 17:53
39
גל סער
11/05/08 20:02
40
מזכירת מערכת
12/05/08 07:40
41
ג. אביבי
12/05/08 08:21
42
natican
15/05/08 01:05
43
פנינית
17/05/08 18:47
44
א.ב.צ.
26/05/08 21:07
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לפני זמן קצר הגישה תנועת אומ"ץ, שיש לי הכבוד לשמש כיו"ר הנהלתה, תלונה לראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה, ניצב יוחנן דנינו, שבה ביקשה לחקור את מערכת יחסיו המורכבת של ראש הממשלה אהוד אולמרט במהלך עשרות שנות פעילותו הציבורית עם עורך הדין אוריאל מסר.
09/05/2008  |  אריה אבנרי  |   תחקירים
חשיפה ב-Nfc: המשטרה הצליחה לפני מספר חודשים לתפוס את "יומני אולמרט" הממוחשבים והמפלילים. יומנים אלה כוללים מידע ראייתי עצום, כולל: מכתבים ששוגרו, הודעות ששוגרו בדואר-אלקטרוני, רישומים פנימיים שנכתבו, דוא"ל שהתקבל, מסמכים סרוקים, רישומי הודעות ביפר ועוד. בכל אלה יש כדי לבסס את החשדות לעבירות מצד ראש הממשלה, אהוד אולמרט, בשלוש הפרשות המצויות עתה בחקירת המשטרה: פרשת כרמיה, פרשת מרכז ההשקעות, ופרשת התמ"ת (מה שמכונה: מינויים פוליטיים).
02/04/2008  |  יואב יצחק  |   תחקירים
בישראל של 2008 חל איסור מוחלט לבצע מינויים מתוך שיקולים זרים. ההפקרות ששררה פעם, הסתיימה. כביכול. היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, רואה בביעור תופעה זו מטרה מרכזית לשמירת טוהרו של המנהל הציבורי. מסיבה זו החליט מזוז על הגשת כתב אישום חמור נגד צחי הנגבי ובכך קבע תקדים חשוב. בכתב האישום מייחסת התביעה להנגבי מינויים בלתי חוקיים לכאורה תוך ניגודי עניינים.
29/03/2008  |  יואב יצחק  |   תחקירים
פרשת רמון ופרשות אולמרט מצטלבות ומשפיעות זו על זו. ברשימה זו נגלה, כיצד חוקרי אולמרט בפרשת לאומי היו ועודם נתונים באיום מתמיד של הדחה והפללה, וזאת מחמת פעולות פסולות שביצעו בפרשת רמון.
23/02/2008  |  יואב יצחק  |   תחקירים
ביום 11.02.08 חשפנו כאן, בתחקיר Nfc, מידע חדש על החקירות נגד אביגדור ליברמן. התמקדנו במה שמכונה: "פרשת הערבות" הבלתי חוקית לכאורה שניתנה למפלגת ישראל ביתנו, שבראשה עומד ליברמן, ועל מעורבות האישים: איל הקזינו מרטין שלאף, והמיליארדר המסתורי רוברט נוביקובסקי. הצגנו את סיכומי המשטרה לגבי חקירה זו. הסיכומים הובאו לידיעתנו באופן בלעדי.
16/02/2008  |  יואב יצחק  |   תחקירים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il